Braintje Geplaatst: 31 maart 2009 Geplaatst: 31 maart 2009 Hallo iedereen, Ik heb al het een en ander ontdekt aan men lcd tv dat ik hier gelezen heb maar ik zit met een vervelend probleem. Ik bezit de Samsung LE37A656, met als firmware versie: T-EMMA2DEUB-0106. Op de website van Samsung zie ik dat er een hogere firmware is: T-AMBPEUMD-1021.bin Nu heb ik de handleiding goed gelezen en het bestand gekopieerd op de TDK usbstick, na eerst deze formateerd te hebben en op install geklikt, zoals beschreven. Steek ik dan de stick, in de wiselink op de tv wanneer deze in standby staat en druk ik dan gelijktijd op source als op de on/off knop op de afstandsbediening krijg ik: Scanning for usb-devices - will take 30 seconds. Floept dit scherm weg en hervat de tv het signaal van satelliet. Het lukt me dus niet om de update uit te voeren. Wat doe ik eigenlijk verkeerd of probeer ik de verkeerde firmware te installeren? Alvast bedankt voor je hulp!
Bazel Geplaatst: 15 juni 2009 Geplaatst: 15 juni 2009 Ola, Als ik op de afstandsbediening die knoppen indruk doet ie precies hetzelfde. Rechts onderaan de zijkant je scherm vind je knoppen, zitten verwerkt in de omlijsting dus je ziet ze niet. Als je hier power en source tegelijk indrukt zou het moeten werken, althans bij mij ging het zo goed. Succes ermee. Greetz DM 800hd, Visiosat Bisat G4 13, 19.2, 23.5 en 28,5
Steve Geplaatst: 20 juni 2009 Geplaatst: 20 juni 2009 herkent hij de stick wel ?neem een klein stickje en formateer als FAT
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen