Gast Reint Geplaatst: 31 maart 2009 Geplaatst: 31 maart 2009 Ik heb een Western Digital NAS (netcenter). Deze had ik gemount naar alle tevredenheid, met Gemini firmware. Deze week overgegaan naar PLI Jade en met geen mogelijkheid de mount weer werkend te krijgen. Ik heb het forum ook al afgezocht maar geen idee wat ik niet goed doe. Nogmaals met Gemini was het werkend Netcenter : CIFS ingesteld, en een dreambox directory, openbaar en daarin een movie directory Instellingen Dreambox : Description : Netcentre Filesystem Type : 1 (CIFS) Auto mount : yes Client directory : /media/hdd Server directory : dreambox IP : 192.168.1.65 User name : Password : Options : rsize=4096,wsize=4096 Iemand enig idee waarom dit niet werkt
Satdorus Geplaatst: 31 maart 2009 Geplaatst: 31 maart 2009 Moet je bij cifs geen login en paswd hebben? Bij nfs dacht ik niet.
Gast Reint Geplaatst: 31 maart 2009 Geplaatst: 31 maart 2009 Origineel bericht van: Satdorus Moet je bij cifs geen login en paswd hebben? Bij nfs dacht ik niet. Maakt niet uit heb ik al geprobeerd met en zonder login/passwd
Satdorus Geplaatst: 31 maart 2009 Geplaatst: 31 maart 2009 kloppen je slashes? Kun je anders je fstab file plaatsen. How wacht effe. Default staat er een regel in de fstab voor de interne disk. Nu wordt er twee keer /media/hdd gebruikt dat kan niet. Zet effe een # voor de eerste regel. Tenminste als je geen interne disk hebt. Anders een andere naam gebruiken . bv /media/net
Gast Reint Geplaatst: 31 maart 2009 Geplaatst: 31 maart 2009 Hij doet het. Gewoon een keer rebooten en hij deed het, toch bedankt voor de reacties
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen