joop_56 Geplaatst: 31 maart 2009 Geplaatst: 31 maart 2009 goedendag ik heb een Canon mp520 printer all in one nou print zwart niet meer, de afdruk werd steeds lichter en op het laast niks meer op papier toen heb ik cardrige vervangen laten en alle mogelijke reinigings programmas geprobeert maar geen resultaat printkop vervangen maar geen resultaat wie weet de oplossing van deze canon printer of word het toch de kliko HP slimline duo core 2,4 Ghz 4GB.geheugen / met 22" HP tft Vista Ultimate philips 2210/03 met 90 cm schotel philips lnb WIE VEEL KNUTSELT.. LEEST DE GEBRUIKS AANWIJZING ALS HIJ ER NIET MEER UITKOMT.. !!!
theparasol Geplaatst: 31 maart 2009 Geplaatst: 31 maart 2009 Inkt is niet alleen om iets op papier te krijgen maar tevens "koelvloeistof" voor de kop. Het doorprinten tot de laatste druppel is beslist verkeerde zuinigheid!
Gast ozzo Geplaatst: 1 april 2009 Geplaatst: 1 april 2009 Als ie de printkop al vervangen heeft zal dat er niet toe doen. Ik heb hetzelfde meegemaakt met mijn moeder's printer. Ook daar deden de kleuren en zwart niets meer, ook niet na het vervangen van de printkoppen. Uiteindelijk is die mooie printer gewoon in de kliko gegaan en heeft ze een Epson gekocht. Hopelijk gaat dat beter in de toekomst. OOk bij deze printer kwamen klachten met gebruik van NIET Epson inktcartridges, dus zitten er weer originele in en die werken weer prima. Het lijkt of het gebruik van Imitatie leid tot verstopping van de printkoppen.
theparasol Geplaatst: 1 april 2009 Geplaatst: 1 april 2009 Het lijkt wel is een understatement. Het is zo. Imitatie kan best werken maar dan wel voor omgevingen waar flink doorgeprint wordt en niet bij iemand die af en toe een velletje afdrukt. Ik heb wel eens verhalen gehoort over dat imitatieinkt: 1) Kleur echtheid iets anders kan zijn dan orgineel -> matige photoprints 2) (Sneller) klontert bij stilstand -> slakkenhuisjes verstopt -> defecte kop. 3) Inkjets moet je nooit uitzetten, ze spoelen standaard bij elke keer inschakelen de kop (kost inkt) laat je ze aanstaan dan doen ze dit zelfstandig op basis van timer.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen