The postman Geplaatst: 31 maart 2009 Geplaatst: 31 maart 2009 Hallo medesatters, Ik hoop dat ik geen ban voor deze topic krijkt maar ik vond het leuk om het met jullie te kunnen delen Ik heb het met opzet nog even stil gehouden tot het helemaal rond was, maar nu heb ik dan een leuk nieuwtje. Vorige week heb ik een appartementje gekocht in de Ardennen dicht bij het plaatsje Aywaille (provincie Luik). Als belegging van mijn spaargeld. Via verhuur wil ik verschillende personen hiervan laten profiteren. (Het moeten wel bekenden zijn) Het appartement is heel rustig gelegen op de bovenste verdieping. Voordeel van dit appartement is dat het mooi hoog ligt waardoor je een prachtig uitzicht over bossen en heide hebt. Van overstromingen dus geen last. Een (voorlopig) nadeel is dat de lift nog ontbreekt. Maar hier wordt momenteel aan gewerkt. Verhuren via een organisatie is onnodig duur. Vandaar dat ik zelf probeer de nodige boekingen te verzorgen. De huurprijs is 100 euro voor een weekend (vrijdag 14.00 uur tot maandag 11.00 uur) en slechts 200 euro voor een hele week. Je moet het zelf schoonmaken, zodanig dat de volgende bewoners er schoon in kunnen trekken. Een borgsom vragen vind ik ten opzichte van collega’s en medesatters niet nodig. Dat is een vertrouwenskwestie. Voor een indruk van het appartement zie de bijgevoegde foto. Mail gerust als je er gebruik van wilt maken. In de meivakantie maken wij zelf gebruik van het appartement. Deze periode is dus niet meer vrij. Uiteraard mag binnen niet gerookt worden.. klik voor een mooie foto van afstand Groeten, The Postman DM 7025,SKY Box,Visiosat Astra 1/2/HB en helaas een 110cm Visiosat met actuater in de schuur : :-(
theparasol Geplaatst: 31 maart 2009 Geplaatst: 31 maart 2009 Tijd om braniac in te lichten The Postmans posts always twice
ronaldsl Geplaatst: 31 maart 2009 Geplaatst: 31 maart 2009 sorry hoor...........maar ZOOOO oud........
The postman Geplaatst: 31 maart 2009 Auteur Geplaatst: 31 maart 2009 Origineel bericht van: ronaldsl sorry hoor...........maar ZOOOO oud........ ja ok , ik dacht dat ik het grap van het jaar had !!!!!!!!!!!!! DM 7025,SKY Box,Visiosat Astra 1/2/HB en helaas een 110cm Visiosat met actuater in de schuur : :-(
boaz Geplaatst: 31 maart 2009 Geplaatst: 31 maart 2009 Bovendien nog een oude foto, tegenwoordig ziet het er zo uit: VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
gigantaandemuur Geplaatst: 31 maart 2009 Geplaatst: 31 maart 2009 Deze is wel nieuw "You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time"
Fiene56 Geplaatst: 1 april 2009 Geplaatst: 1 april 2009 Je krijgt wel problemen het te verhuren aan mensen met hoogtevrees. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
RS2000 Geplaatst: 1 april 2009 Geplaatst: 1 april 2009 En bij de bovenste 2 moet je ook niet met een man of tien aan de voorkant van de caravan gaan zitten, ziet er niet echt stabiel uit.
Neptunus Geplaatst: 1 april 2009 Geplaatst: 1 april 2009 Ik heb dat eerste bericht een paar jaar geleden ook eens naar familie, vrienden en vage kennissen gestuurd. Een volleybalmaatje van mijn team is er toen volledig ingetrapt, hij riep zijn vriendin om het bericht samen te lezen, uiteraard had hij de foto nog niet geopend. Allemaal erg oud, maar de grap was geslaagd! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen