Erik Slagter Geplaatst: 7 april 2009 Geplaatst: 7 april 2009 Origineel bericht van: Satlook Citaat: Ik heb trouwens ook liever een LP dan een cd, dat klinkt gewoon beter... offtopic, yess!! inderdaad, en alleen de geur al van dat vinyl En die gave tikken van de krassen en de vervormde weergave. Het is maar wat je de optimale luisterervaring vindt... DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
Golfdiesel Geplaatst: 7 april 2009 Geplaatst: 7 april 2009 Origineel bericht van: Erik Slagter Origineel bericht van: Satlook Citaat: Ik heb trouwens ook liever een LP dan een cd, dat klinkt gewoon beter... offtopic, yess!! inderdaad, en alleen de geur al van dat vinyl En die gave tikken van de krassen en de vervormde weergave. Het is maar wat je de optimale luisterervaring vindt... Dan liever een goed opgenomen CD, helaas zijn er daar te weinig van... Ik heb al menigeen versteld doen staan kijken bij het afspelen van een CD van het Sheffield Lab label. Maar goed, dit wordt off-topic. Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
Erik Slagter Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 Als laatste dan ;-) Ik heb het hartgrondig met je eens dat de opnamekwaliteit van audiomedia in 't algemeen steeds slechter wordt. Men raakt gewend aan oversturing en overdadige compressie en house-beat enzo. Dus dan geven we de mensen maar waar ze om vragen :-( DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
chukky2 Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 Wat is nu waarheid , gaat nu alles op MPEG4 over? kunnen oude toestellen dan weggegooit worden?
Moderator ceesv Geplaatst: 8 april 2009 Moderator Geplaatst: 8 april 2009 Ja, ter zijner tijd zal alles naar MPEG-4 gaan. Ja, dan kan je niets meer met je MPEG-2 ontvangers. Net zoals je VHS-recorder of je analoge TV geen zenders meer kan ontvangen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
Murdock Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 Het MPEG4 verhaal is een 1 april grap geweest. Het Telesat verhaal blijkt waar te zijn. Receiver: VU+ Solo 4K Schotel: Digiality 85cm multifocus, 4x Triax PLL LNB, 4x Digiality DiSEqC 1.0 High-Iso (Astra1-2-3, Hotbird)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen