Gerard 76 Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 Op de Dreambox nette,uitgelijnde blauwe TT ondertitels,niks mis mee. Geen irritante zwarte balk met witte ondertitels erin.
satfanaat Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 Hoe kan het nu zijn dat een deel van de mensheid history wel kan kijken en een ander deel niet.
Gast jstove Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 met max digital 2100 geen probleem. Ondertiteling via teletekst.Grote witte letters. Klungel
satfanaat Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 Met dreambox 800 hd geen probleem ondertittels via teletekst grote blauwe letters
Gast Mimisiku Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 @Gerard: Ik druk op de TEXT button van de AB en dan kies ik pagina 888. Hoe zet jij de ondertitels erin dan?
satfanaat Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 Ik doe het via menu dan ondertittels mooie grote blauwe letters
satfanaat Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 Origineel bericht van: satfanaat Ik doe het via menu dan ondertittels mooie grote blauwe letters Lukt het nu Mimisiku?
Alfons Verbiest Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 Origineel bericht van: René Verbiest Zal me benieuwen of CDS op je mail reageert en zo ja, hoe. Ik heb niet naar CDS gemaild, René. Ik heb een PM gestuurd naar een medewerker van CDS op het Satelliet Forum en dan krijg je altijd bericht terug heb ik de ervaring. Doen ze wel goed hoor. Ik merk wel of hij het gaat doen. Momenteel nog niet.
Gerard 76 Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 Toets op menu,ga dan naar Ondertitels,en selecteer dan 088. Heb je een gewone skin dan krijg je grote blauwe letters. Gebruik je een Hd skin dan heb je iets kleinere letters. Je hoeft ze dan niet steeds weer aan te zetten. Je box "onthoudt" welke ondertitels ie pakken moet en zet ze er vanzelf onder
satfanaat Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 Nog steeds geen beeld alfons? wat vind je van een dreambox. met een dreambox geen probleem
satfanaat Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 Origineel bericht van: Gerard 76 Toets op menu,ga dan naar Ondertitels,en selecteer dan 088. Heb je een gewone skin dan krijg je grote blauwe letters. Gebruik je een Hd skin dan heb je iets kleinere letters. Je hoeft ze dan niet steeds weer aan te zetten. Je box "onthoudt" welke ondertitels ie pakken moet en zet ze er vanzelf onder Inderdaad zo makkelijk is dat
Alfons Verbiest Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 Hoi Satfanaat, Nee, nog geen History via Canal Digitaal voor mij (alleen ondertiteling, heb ik toch iets). Een Dreambox schijnt idd voor de wat gevorderde gebruiker een geweldig apparaat te zijn. Met mijn huidige Topfield ben ik verder overigens heel erg tevreden hoor. Dus ik laat het maar even zo.
satfanaat Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 Origineel bericht van: Alfons Verbiest Hoi Satfanaat, Nee, nog geen History via Canal Digitaal voor mij (alleen ondertiteling, heb ik toch iets). Een Dreambox schijnt idd voor de wat gevorderde gebruiker een geweldig apparaat te zijn. Met mijn huidige Topfield ben ik verder overigens heel erg tevreden hoor. Dus ik laat het maar even zo. ok alfons dan kun je toch lezen waar het over gaat
tamara Geplaatst: 5 april 2009 Geplaatst: 5 april 2009 Ik krijg history niet open,heb een scan gedaan,maar niets. Heeft iemand een goed werkende lijst? Groetjes Tamara
Alfons Verbiest Geplaatst: 5 april 2009 Geplaatst: 5 april 2009 Origineel bericht van: tamara Ik krijg history niet open,heb een scan gedaan,maar niets. Heeft iemand een goed werkende lijst? Groetjes Tamara Laat eerst even weten of je het nieuwe kaartje van Canal Digitaal al heb ontvangen (Seca 3) en op welk pakket jij je abonnement hebt.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen