Gast MartijnVos Geplaatst: 1 april 2009 Geplaatst: 1 april 2009 Hallo Mijn voltageregelaar (als de box voor je staat rechts onderin net boven het schroefgat) is kapot. maar weet nu niet wat voor een het is, tekst is weg. wie kan mij helpen ? wie o wie wil even kijken in zijn box voor mij? en als het kan ook even de voltages meten op de regelaar. Zie foto om te kijken waar het omgaat. http://img21.imageshack.us/img21/3808/board70251iq.jpg Ik ben die gene dan heel dankbaar ben namelijk al 2 maand bezig om mijn dream weer klaar te krijgen. (2 maand geen tv ) BvB Dank.
metropar Geplaatst: 1 april 2009 Geplaatst: 1 april 2009 zo te zien heeft deze maar 2 aansluitingen zoals ik op de foto kan zien {onduidelijk) dan is het zeer waarschijnlijk een diode i.p.v. regelaar gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
Gast MartijnVos Geplaatst: 1 april 2009 Geplaatst: 1 april 2009 Origineel bericht van: metropar zo te zien heeft deze maar 2 aansluitingen zoals ik op de foto kan zien {onduidelijk) dan is het zeer waarschijnlijk een diode i.p.v. regelaar gr metropar Nee het is een regelaar met 3 aansluitingen. Voorbeeld Ik moet de voltage weten die op die brede aansluitng zit.
metropar Geplaatst: 1 april 2009 Geplaatst: 1 april 2009 als je het component no. op de printplaat en type box mailt naar de service dienst van dream in duitsland krijg je binnen enkele dagen een mail terug met het type no van het component gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
Gast MartijnVos Geplaatst: 1 april 2009 Geplaatst: 1 april 2009 Heb ik gedaan maar zij weten het niet zeggen ze. zij geven geen informatie over componenten op het board namelijk.
metropar Geplaatst: 1 april 2009 Geplaatst: 1 april 2009 lekkere klant vriendelijke service dan sinds ?? heb zelf wel eens wat gevraagd ongeveer 1,5 jaar geleden en kreeg toen gewoon normaal antwoord die meneer mailde zelfs vanaf zijn huis adress dat hij het de volgende dag op het werk op zou zoeken dan is de service daar zeker en vast niet verbeterd gr metropar VU+ DUO met Blackhole 1.7.8 +hbbtv .dreambox7000,500plus,nokia 9500, nokia9600 ,dbox2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen