Ga naar inhoud


emailadres canaal digitaal


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Weet iemand het emailadres van cd? en kun je daar je abbo opzeggen?

op die site van hun wordt je niks wijzer, en staan er alleen maar betaalnummers, die ik vanuit spanje niet kan bellen.

ik krijg ook geen account aangemaakt omdat het factuurnummer niet bij de postcode hoort, vreemd want het faktuurnummer staat op het afschrift van vorig jaar en de postcode is uiteraard nederlands.

maar na alle klachten die er met dit bedrijf zijn verbaasd het me niets.

 

tnx


Geplaatst:

Staat in de algemene voorwaarden hoe je dit moet doen.

 

Citaat:

6. Opzegging van een Abonnement door de Abonnee dient per brief te gebeuren en is in geval van Abonnementen voor bepaalde duur, behoudens en met inachtneming van wettelijk verplichte uitzonderingen, alleen kosteloos mogelijk tegen het einde van een lopende abonnementsperiode of in het geval van Abonnementen voor onbepaalde duur tegen het einde van de maand.

Bij beëindiging dient te allen tijde een opzegtermijn van minimaal 1 maand in acht te worden genomen. In de opzegging dient de Abonnee te vermelden of hij volledige beëindiging wenst van alle diensten van CD PREMIUM/CD, danwel een migratie wenst naar een bij het Abonnement inbegrepen lager pakket. Indien de opzegging onduidelijk is zal de Abonnee naar het eerstvolgende lagere pakket worden gemigreerd behoudens schriftelijke kennisgeving door de Abonnee binnen 7 dagen na de bevestiging van de migratie door CD PREMIUM/CD.

Na ontvangst van deze laatste kennisgeving van de Abonnee zullen alle relevante diensten door CD PREMIUM/CD worden gestaakt.

 

ff adres voor je opgezocht

 

Citaat:

Correspondentie

 

Met al uw schriftelijke correspondentie kunt u terecht op het volgende adres:

CanalDigitaal B.V.

t.a.v. Afdeling Klantenservice

Postbus 444

1200 JJ Hilversum

 

Ik zou het wel aangetekend doen wink

Dreambox 8000 [2x Sat + 1x DVB-CT / openPli 4.0 / CCCam 2.3.0] / disecq / inverto twin lnb / triax 78cm  ||  Dreambox DM500HD [DVB-C / openPli 3.0 / CCCam 2.3.0]

Geplaatst:

volgens mij moet je met abo-nr registreren, daarna kun je via "mijn canaldigitaal" dmv een webformulier opzeggen.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Geplaatst:

Dat kan ik bevestigen. Het is abonneenummer en geen factuurnummer.

 

Los daarvan kun je dan een opzeg pdf-je downloaden die je vervolgens maar het beste aangetekend kunt aanleveren bij CDS.

 

Wat ook maf is: het "upgraden" naar een duurder pakket kan per web, voor het "downgraden" naar goedkoper pakket moet je het ook weer schriftelijk doen met een te downloaden pdf-je.

 

Dat noem ik streken, ongewenst. Maar goed, TonskiDutch heeft Felix Meurders al getipt over de handel en wandel van de CDS club dus dat gaat binnenkort breed uitgemeten worden op de buis... (whisfull thinking) wink

Geplaatst:

Ok bedankt voor het opzoeken en de antwoorden, alleen hoe kom ik dan achter dat abonneenummer? toevallig was dat faktuurnummer ook acht cijferig, en ik dacht dat ik toch faktuurnummer had gelezen op de cds prulsite, omdat er ook bijvermeld was dat dit op het bankafschrift stond.

 

tnx

Geplaatst:

Op mijn bankafschrift staat eerst het factuurnr met een flink aantal nullen ervoor en even later het abo-nr.

clarke-tech HD4100+, gigablue UHD trio 4k, rotor 53grO-45grW, Fuba 85 cm.
 

Geplaatst:
Origineel bericht van: youriy
Op mijn bankafschrift staat eerst het factuurnr met een flink aantal nullen ervoor en even later het abo-nr.


wees blij dat de nullen er niet achterstaan. cry
Geplaatst:

Hallo Basveld,

 

Is het echt zo dat je bij die zielige organisatie C-D per maand kunt gaan opzeggen!?

 

Groeten, R.Lejeune

Laat de vogels fluiten en probeer het zelf ook.
Lassen sie die Vögel zwitschern und versuchen sie es selbst auch.
Let the birds whistle their song and try to do it yourself.
 

  • 2 maanden later...
Geplaatst:
Origineel bericht van: MFX2000
Staat in de algemene voorwaarden hoe je dit moet doen.

Citaat:

6. Opzegging van een Abonnement door de Abonnee dient per brief te gebeuren en is in geval van Abonnementen voor bepaalde duur, behoudens en met inachtneming van wettelijk verplichte uitzonderingen, alleen kosteloos mogelijk tegen het einde van een lopende abonnementsperiode of in het geval van Abonnementen voor onbepaalde duur tegen het einde van de maand.
Bij beëindiging dient te allen tijde een opzegtermijn van minimaal 1 maand in acht te worden genomen. In de opzegging dient de Abonnee te vermelden of hij volledige beëindiging wenst van alle diensten van CD PREMIUM/CD, danwel een migratie wenst naar een bij het Abonnement inbegrepen lager pakket. Indien de opzegging onduidelijk is zal de Abonnee naar het eerstvolgende lagere pakket worden gemigreerd behoudens schriftelijke kennisgeving door de Abonnee binnen 7 dagen na de bevestiging van de migratie door CD PREMIUM/CD.
Na ontvangst van deze laatste kennisgeving van de Abonnee zullen alle relevante diensten door CD PREMIUM/CD worden gestaakt.


ff adres voor je opgezocht

Citaat:

Correspondentie

Met al uw schriftelijke correspondentie kunt u terecht op het volgende adres:
CanalDigitaal B.V.
t.a.v. Afdeling Klantenservice
Postbus 444
1200 JJ Hilversum


Ik zou het wel aangetekend doen wink




je kan het ook doe op deze manieren:

1 Per (aangetekende) brief.
2 Per wijzigingsformulier en deze per (aangetekende) post versturen.
3 Per E-mail reactieformulier in de MijnCanalDigitaal omgeving.

lijkt me dus ook per email ?
Gast m.boretti
Geplaatst:

Eerst een mail sturen via de site van CDS (Mijn canaal digitaal)en dan vragen om een bevestiging van het opzeggen van het contract.

Reageert men niet, kan je altijd nog geld uitgeven aan een aangetekende brief.

Succes!

  • 3 weken later...
Geplaatst:

Over zakelijk instinct bij CDS gesproken.

Sinds 20 mei (2009) probeer ik een upgrade gedaan te krijgen van Family+ Eredivisie Live naar TOP + Live.

1) Via de website. Wel een automatische felicitatie maar geen beeld.

2) Contactform ingevuld. Ontvangstbevestiging, geen reactie.

2) Daarna het 0900-Klantenservice nummer gebeld. Er zijn -tig wachtenden voor u. Uiteindelijk: We kunnen u niet helpen. Advies: Schrijf een brief naar de abonnementenservice.

3) Begin juni brief geschreven. Tot op heden geen reactie.

4) Medio juni wederom contactformulier ingevuld met verwijzing naar eerder referentienummer. Geen reactie.

Heeft iemand nog een suggestie hoe CDS te bewegen mijn abonnement op te waarderen? In de hoop dat CDS op dit forum meeleest.

Geplaatst:

Gisteren heb ik via de website het thema pakket toegevoegd. en dat werkte binnen de minuut

Echter ook werd mijn entertainment pakket wat ik gratis had tot eind augustus verlengd naar volgend jaar juli.

Gisteren een mailtje gestuurd hierover naar CD en vanmorgen werd ik al gebeld dat men dit gecorrigeerd heeft en ik vanaf september dus weer gewoon het basis-eredivisie-thema pakket blijf ontvangen.

Dus al met al een goede service van cd en vooral eentje met snelheid v.w.b. afhandeling mijn klachtje.

Geplaatst:

(Zie mijn eerdere bericht.)

Verbazing alom. Vandaag maar weer eens een contactformulier ingevuld. Binnen 10 minuten telefoon van CDS crazy. Ze hadden de brief, de eerdere contactformulieren etc. bij de hand en stelden voor om e.e.a. gelijk te activeren. smile Binnen het uur hadden we alle zenders uit het TOP-pakket.

Dus uiteindelijk een heel tevreden CDS abonnee. (wel met een engelengeduld.....)

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...