Psychosammie Geplaatst: 1 april 2009 Geplaatst: 1 april 2009 Klik Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Gekkenhuis Geplaatst: 1 april 2009 Geplaatst: 1 april 2009 Ja leuk en dat op 1 april hahaha Hoop niet dat mensen daar intrappen Groetjes, Gekkenhuis
theparasol Geplaatst: 1 april 2009 Geplaatst: 1 april 2009 Lees artikel door, de ontwerper is Lipra Nee ... Een April
edbe Geplaatst: 1 april 2009 Geplaatst: 1 april 2009 2 x Gigablue UHD & Bigsat 42e,28e,23e,19e,13e,1w
Gerdy Geplaatst: 1 april 2009 Geplaatst: 1 april 2009 Origineel bericht van: theparasol Lees artikel door, de ontwerper is Lipra Nee ... Een April Oooooh, ik dacht dat zijn werkelijke naam Lirpa Nee was! Gerdy
Gekkenhuis Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 Nou ik had er bijna één besteld Volgens mij denkt theparasol echt dat ik dom ben Maar de naam gekkenhuis is niet omdat ik gek ben maar omdat het hier altijd een gekkehuis is Vriendelijke groet, Gekkenhuis
Alventali Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 Citaat: Volgens mij denkt theparasol echt dat ik dom ben Ach laat theparasol maar lullen. Zie 'm gedurende zomer met regelmaat real time. ken 'm dus een beetje Maar op zich vind ik de 1 april grap niet eens een stom idee. Er zijn genoeg mensen die dat kreng in de woonkamer hebben staan. En 'm zo wat minder opvallend kunnen maken. Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen