Gast ydreg Geplaatst: 1 april 2009 Geplaatst: 1 april 2009 Is al een tijdje geleden hé maar ik wou jullie allemaal de groetjes doen op deze fijne verjaardag!
Gast hummiesat Geplaatst: 1 april 2009 Geplaatst: 1 april 2009 on-thought-drawer 2 nou ja, gezien de opgegeven leeftijd...
prutsie Geplaatst: 1 april 2009 Geplaatst: 1 april 2009 Raar volk die Vlamingen groeten, Peter. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Timm1983 Geplaatst: 1 april 2009 Geplaatst: 1 april 2009 Groeten terug en gefeliciteerd ydreg! Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
Alventali Geplaatst: 1 april 2009 Geplaatst: 1 april 2009 Volgens mij lijkt ie op zijn vader Maar toch fijne verjaardag Groetjes AlvVisiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluitingVU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C
guykers Geplaatst: 1 april 2009 Geplaatst: 1 april 2009 Wat is er toch met de boardsoftware? Had jou toch op de negeerlijst geplaatst. grins of jij niet wist wat lirpa nee is!!! nobody is perfect, I ain't nobody feedback doet wonderen vu solo2, Vu duo 4K SE, vu uno 4k, ultimo voor hobby
Poetsdoekje Geplaatst: 1 april 2009 Geplaatst: 1 april 2009 Origineel bericht van: ydreg Is al een tijdje geleden hé maar ik wou jullie allemaal de groetjes doen op deze fijne verjaardag! Je gaat inderdaad steeds meer op je vader lijken, als ik je avatar bekijk En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
slider Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 lang geleden,wat zijn we er toen mooi ingetrapt,mischien het draadje nog eens naar boven halen? slider beter een vogel in de hand dan geen hand,greetz slider
prutsie Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 Neb re djitredneot koo tem nepo nego tpartegni teom ki nevegeot. Raam oz stei tnizrev koo neella nee Gnimalv Saabrev em lew tad tad tnuocca gon taatseb. Reennaw saw eid prag koo reewla, 3002 ?? Drew deog keg nav ed edmeerv MP nethcireb nav eid erar Gnimalv neteorg, Retep. Niet gehinderd door enige vorm van technische kennis zet ik onbevangen overal mijn schroevendraaier en soldeerbout in.
Gerdy Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 Origineel bericht van: slider lang geleden,wat zijn we er toen mooi ingetrapt,mischien het draadje nog eens naar boven halen? slider Is inderdaad 5 jaar geleden maar er blijft zogenaamd niets meer van terug te vinden............. Gerdy
Poetsdoekje Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 Origineel bericht van: Gerdy Origineel bericht van: slider lang geleden,wat zijn we er toen mooi ingetrapt,mischien het draadje nog eens naar boven halen? slider Is inderdaad 5 jaar geleden maar er blijft zogenaamd niets meer van terug te vinden............. Wat een Mod al niet allemaal kan laten verdwijnen? En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen