Ga naar inhoud


Hypercam uit voor ipbox9000/cuberevo


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Geen idee of het hier gepost mag worden, maar hypercam is uit voor de revo/ipbox9000 (enkel dit model). Te vinden bij concollega denktenk.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb zelf gelukkig nog geen seca3 kaart, maar ik las dat V10 kaarten ondersteund worden, de seca3 kaart zou een v10 kaart zijn, en dus waarschijnlijk wel werken.

 

Ik heb ook geen idee of de seca3 kaart werkt met oudere versies van cccam bijvoorbeeld. Want de oudere versies zullen ook geen v10 ondersteunen lijkt me.

 

Iemand met een seca3 kaart en een revo/9000 moet het gewoon een keer proberen laugh

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: arvy

Iemand met een seca3 kaart en een revo/9000 moet het gewoon een keer proberen laugh

@arvy
Zelf heb ik ook die nieuwe kaart nog niet binnen.
Maar ik las ff een opmerking dat het niet werkte met seca3 op denktank,ik dacht seca3 is nog niet die zal er nog niet goed inzitten.
Het is wel grappig dat het server/emu in een is (net zoals CCcam) en schijnt ook op de dreambox te werken.
Vrienden zaten al te schelden op die CCcam omdat hij met niet dreamboxen niet meer werkt.
Als Hypercam in de loop van de tijd zich aan CCcam zou meten is dat altijd prettig.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een paar berichten later is de opmerking van jaxc weer rechtgezet.

 

Het moet een hele goede cam zijn, helaas ondersteunen ze nog geen dual decoding, en dat is jammer. Hopelijk gaan ze dat wel snel doen laugh

 

Kan dan nog wel eens een vervelende cam worden voor cccam laugh omdat deze wel op meerdere boxen draait. Op de dreambox volgens mij alleen op de sd modellen (PPC)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: arvy
Een paar berichten later is de opmerking van jaxc weer rechtgezet.

Het moet een hele goede cam zijn, helaas ondersteunen ze nog geen dual decoding, en dat is jammer. Hopelijk gaan ze dat wel snel doen laugh

Kan dan nog wel eens een vervelende cam worden voor cccam laugh omdat deze wel op meerdere boxen draait. Op de dreambox volgens mij alleen op de sd modellen (PPC)


Ik heb het gelezen dat het rechtgezet was.
De IPbox9000 met mgcamd was in het begin niet geschikt voor dual decoding.
Maar door Dexter kon hij dual decoding,das was voor mij de dag dat de ipbox9000 volwassen begint te worden.
Dus geef Hypercam ff de tijd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof niet dat dexter daar iets mee te maken had hoor. Dexter stopt alleen alles wat hij kan vinden en dat hij interessant vind in zijn image, hij heeft enkel zijn panel zelf gemaakt, meer ook niet.

 

Maar dual decoding zal zeker wel komen, aangezien ze zich ook richten op meerdere boxen die ook meerdere tuners hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...