gobiuspictus Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 Hallo experts, Ik ben een beginneling in dit onderwerp en heb met pijn en moeite Enigma2 0.3.1. op mijn ipbox 910hd gezet. Is er iemand die mij kan/wil uitleggen hoe ik het "blue panel" en de CAMs erop krijg? Dan kan ik weer even verder rommelen. Alvast dank voor de tijd, kennis en moeite!
keplah Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 Ik zou het antwoord ook wel willen weten..... Is er een reden dat je dit via email doet? Dreambox 7000S,VU+ DUO, IPBOX 900HD,100cm Gibertini, Stab HH100
Sepp2 Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 Ik sluit me hierbij aan ! ook hier vele vragen en geen goede werking van E2 (we doen natuurlijk iets fout) maar krijg ook geen beeld met seca3 ,Internet verbinding enz,enz Gr sepp
Ome Merde Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 wellicht dat ppaap z'n verstuurde e-mail wil plakken naar s4a, kunnen de andere twee repliers ook even meekijken ... merDe deze ruimte is te huur
ppaap Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 http://forum.sifteam.eu/ipbox-hd-enigma2/47056-enigma2-sifteam-release-0-3-x.html Hier de panel voor enigma 2 ipbox , je moet je wel aan melden How To Install:Copy all content from unpacked archive var/ After copy, chmod 755 all. Copy folder "Fantactic" to: /usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions/ chmod 755. Now just restart E2 (restart gui) and have fun with PKT panel under Blue Button.
ppaap Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 Origineel bericht van: ppaap http://forum.sifteam.eu/ipbox-hd-enigma2/47056-enigma2-sifteam-release-0-3-x.html Hier de panel voor enigma 2 ipbox , je moet je wel aan melden How To Install:Copy all content from unpacked archive var/ After copy, chmod 755 all. Copy folder "Fantactic" to: /usr/lib/enigma2/python/Plugins/Extensions/ chmod 755. Now just restart E2 (restart gui) and have fun with PKT panel under Blue Button. blue button moet zijn rood button sukses ppaap
keplah Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 Bedankt voor je reactie! Ik zal daar ook eens gaan neuzen. Dreambox 7000S,VU+ DUO, IPBOX 900HD,100cm Gibertini, Stab HH100
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen