Gast Geplaatst: 2 februari 2002 Geplaatst: 2 februari 2002 Naast mijn humax 5400 ben ik ook in het bezit van een mediabox (philips dsi175a/02g). Dezelfde als Nova. Gaarne zou ik hierover nadere info willen ontvangen. Heb inmiddels DirkHezius een prive mail gestuurd. Bij voorbaat dank.
Gast Geplaatst: 3 februari 2002 Geplaatst: 3 februari 2002 is er iets mis met jou toestel. je kan er gewoon alles mee ontvangen.Seca Heb er ook eentje. groetjes
Gast Geplaatst: 3 februari 2002 Geplaatst: 3 februari 2002 Er is niets mis mee, ontvang seca, doch geen KIOSK,PALCO etc. Heb wel gelezen dat je de EEPROMS kunt vervangen door andere EEPROMS met andere software. De mediabox kun je niet via de seriele poort van andere software voorzien.(helaas)
Gast Geplaatst: 4 februari 2002 Geplaatst: 4 februari 2002 je hebt gelijk , Laat door iemand die zo een programmer heeft je er de spaanse software inzetten. dan werkt het weer. Zo heb ik het ook gedaan.
Gast Geplaatst: 8 februari 2002 Geplaatst: 8 februari 2002 heb ook een media box maar kan niet meer zappen van kanaal naar kanaal wel op de buitenlandse zenders maar niet in het nederlandse paket wat is hier aan tedoen gr:konijn
Gast Geplaatst: 8 februari 2002 Geplaatst: 8 februari 2002 zet er gewoon een andere settingslijst in .wel een van dvb , een andere krijg je er niet in met mediaserax. er is ook nog een andere manier:<p>ga gewoon naar de spaanse zenders bij het aanzetten van de tuner bv meteo.wacht een minuut en ga dan naar de hollanders. het zappen kan beginnen. Dit werkt zolang je de tuner aan laat staan. groetjes
Gast Geplaatst: 9 februari 2002 Geplaatst: 9 februari 2002 Heb er nu "elterncode" inzitten, nadat ik met mediaserax "gespeeld" heb. Gelukkig had ik op een board gelezen dat de standaard code 6969 is. Mediabox werkt nu met deze code. Hoe krijg ik deze code eruit, zodat mijn box zonder code werkt! Code wijzigen gaat niet, als ik de nieuwe code invoer, krijg ik de mededeling:"falsche code" Wie weet raad??
Gast Geplaatst: 27 maart 2002 Geplaatst: 27 maart 2002 Heb ik ook gehad,moet je je orginele kaart(als je die nog hebt:-))gebruiken. Met je orginele kaart kan je alle codes weer vrij geven,daarna andere kaart erin en klaar is kaasje
Gast Geplaatst: 31 maart 2002 Geplaatst: 31 maart 2002 Ik heb ook nog steeds zo'n ding in de hoek staan, werkt met de spaanse ALLPPV er in wel grappig, maar heeft nog steeds als probleem dat 'ie bij heel veel kanalen, ook FTA, totaal niet lipsynchroom is.....Hinderlijk dus! Bij de spaanse kanalen loopt het nog redelijk, maar bij de rest.... Iemand daar een oplossing voor?
Aanbevolen berichten