Ga naar inhoud


ervaring met Ziggo alles in 1


tipje

Aanbevolen berichten

Wie heeft er ervaring met Ziggo alles in 1, wil overstappen van Telfort 20 mb en telefonie pakket naar Ziggo.

Telfort kan de snelheid niet halen (hooguit 10 mb) en ze gaan de prijzen verhogen vandaar dat ik twijfel om over te stappen naar Ziggo.

Daar betaal ik 75 euro p/m voor 20 MB en 3 up (gegarandeerd) en digitale tv.En altijd gratis bellen (binnen Nederland)

Zijn er ook mensen die dit pakket hebben, en er ervaring mee hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je de andere postings in deze rubriek leest

kotst bijna iedereen van ziggo

 

Slechte service en bij een storing heb je een big

probleem.

 

Staar je niet blind aan kostenloos bellen er zijn meerdere

externe aanbieders die kostenloos bellen aanbieden maar

dan ook nog bijna voor alle landen van de wereld.

Gisteren nog voor 0,00 euro 60 minuten naar newzeeland gebeld

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als Telfort de snelheid niet kan leveren kan geen enkele adsl provider jou dat leveren. Ik weet niet in welk gebied je woont maar in het voormalige multikabel gebied is Ziggo niet slecht en de enige die wel hogere snelheden kan leveren op plekken waar adsl dat niet kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na vele negative verhalen over ziggo, ben ik zelf toch overgestapt op ziggo.

Ik ben er eigenlijk wel tevreden mee vooral de internet snelheid die ze aanbieden word ook gehaalt.

Zit er zelfs over te denken om ook over te stappen op het alles in 1 pakket van ziggo (vooral ook met de aankomende snelheids verhogingen).

En wat ook nog een voordeel is dat je je eigen nummer houd.

 

Max

Live life to the Max(loader)

Link naar reactie
Delen op andere sites

kom uut drenthe, en ziggo geeft dus de snelheid die ze beloven.

Alleen de prijs moet ik nog eens over nadenken.

binnen 10 werkdagen is het voor elkaar word gezegd.

wie heeft er een voorbeeld brief om Telfort te beeindigen anders??

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Telfort opzeggen kan alleen per telefoonop via nummer 0900-9596 30 cent per minuut, heb ik ook gedaan

Dreambox DM800HD SE met Open Pli en Wavefield T55 schotel voor Hotbird, Astra 1, Astra 2 en Astra 3.

Ik heb altijd nog een stukje maand aan het einde van mijn geld
(Auteur onbekend)


---------------------------------------------------------

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij heb je een overstap service bij ziggo, moet je even op de site kijken.

 

Prijs vind ik wel meevallen ( liever iets meer betalen en dan ook krijgen wat ze je beloven)

 

Met 10 dagen zul je het niet redden, reken maar op een maand (bij het doe het zelf paket)of ze moeten zijn ingelopen met de productie (wat 2 maanden geleden nog niet zo was)

 

Max

Live life to the Max(loader)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou nog even over een paar dingen nadenken.

 

1. De aangekondigde CI+ cam + kaart. Zie de discussie elders. Met een alles in 1 kan je niet zomaar een andere aanbieder voor TV nemen.

 

2. Je belt niet gratis in Nederland, maar gratis naar andere Ziggo telefonie klanten. Ga eerst maar eens binnen je vriendenkring na hoeveel dat er zijn.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

voor de prijs van 10euro extra bel je naar iedereen binnen Nederland hebben ze mij verteld.

dus totaal 75 euro.

wat bedoel je precies hiermee (1. De aangekondigde CI+ cam + kaart. Zie de discussie elders. Met een alles in 1 kan je niet zomaar een andere aanbieder voor TV nemen.)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier een Ziggo-alles-in-één gebruiker die op een paar kleine dingen tevreden is. Enige minpunt vind ik de informatie verstrekking op de site. Als ik een uur geen Internet/TV/Telefoon heb en ik ga naderhand kijken op de site dan staan er geen storingen bekend in mijn postcode gebied.

 

Ammehoela !@

 

Dat zouden ze dus moeten verbeteren in mijn ogen. Ik wordt er echt strontziek van als ik niet weet waarom ik geen internet meer had.

 

Gewoon een statuspagina waar WEL alles op staat en je na kunt kijken hoe lang en waarom er een storing was.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Fatfreddy
Zo zie je maar,als je alleen op de negatieve berichten over Ziggo ( voornamelijk voormalige @home gebruikers zoals Ome Merde ) afgaat dan komt Ziggo slecht uit de bus. Er zijn dus ook een hoop tevreden klanten.


Ssstt, niks zeggen je moet Ome Merde niet wakker maken met @Home, dann geht die hölle los (dan breekt de hel los)

on topic again

Overigens ik ben ook een oud @Home gebruiker, maar ik ben er uit gestapt nadat ik wat problemen had, met name met de snelheid.
Die snelheid kon Telfort mij wel geven die ik wenste, zodoende... Overigens die snelheid bij telfort laat de laatste tijd ook te wensen over......

En de hartelijke groeten van Poetsdoekje...

 

COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15 augustus 2008 deze mail ontvangen van ziggioot:

"Geachte heer, mevrouw,

 

Uit onze gegevens komt naar voren dat u geen internetabonnement heeft van Ziggo, maar wel gebruik maakt van onze e-maildienst via het volgende e-mailadres" ... etc

"Uw huidige e-mailadres vervalt daarmee per 26 augustus."

 

 

Dat komt omdat ik al jaáááááren weg ben, maar dat weet ziggo nog steeds niet, want

 

op 19 maart 2009 deze mail ontvangen:

 

"Geachte abonnee,

U staat bij ons geregistreerd als gebruiker van @Home Mail. In de periode van 20 maart tot en met 25 maart 2009 passen we deze dienst aan. Wij verhuizen dan uw mailbox naar het nieuwe Ziggo platform." ...etc

 

Conclusie:

@ Hopeloos of Ziggioot, 1 pot nat, de administratie is een enorme puinhoop. En je kunt geen internetbedrijf/telco runnen met een hopeloze administratie.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan je uit eigen zakelijk ervaring zeggen dat het bij

de ex monopolisten (essent @home ziggo enz) een enorme chaos

is.

Hun SAP systeem van de administratie verliest vaak

blokken met ordernummers en facturen.

Account managers die aan de lopende band overgeplaats/ziek/ontslagen worden.

Van dossiers overdragen hebben ze nog nooit gehoord.

 

Alleen maar ellende bij hun

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...