Ome Merde Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 ik heb hier een laptop staan waarvan het wachtwoord niet meer bekend is. met de "Nordahl" methode lukt het niet, na boot blijft ie hangen op: Code: mount: mounting /dev/sda2 on /disk failed! Invalid argumentERROR: Mount failed! Try select again or another? het betreft hier een Acer Aspire 5630 laptop met Vista Home Premium welke absoluut niet leeg mag. ik vermoed een driveprobleem, wellicht is d'r hier iemand met ervaring hiermee ? merDe deze ruimte is te huur
WPW Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 Keuze zat: http://www.google.nl/search?hl=nl&q=...vista+password+ gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Ome Merde Geplaatst: 2 april 2009 Auteur Geplaatst: 2 april 2009 al diversen geprobeerd, werkt niet. heb jij d'r ervaring mee, Mental ? merDe deze ruimte is te huur
WPW Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 Mjawel, zit er geen encryptie op of zo? welke linux cd's heb je al geprobeert? kan je bij de data op de disk? kan je diskinfo opvragen? gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-
Codx Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 ik zou eerst even een image trekken met acronis true image en desnoods daarmee de data veilig stellen. Kun je de data altijd benaderen. De linux password floppy heb ik ook ervaring mee en werkt eigenlijk altijd zolang er maar geen disk encryptie aanwezig is of een rare raid controller. Maar je komt er ook niet in onder veilige modes met de admin account? SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder IPTV: KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV KPN plus+ TV box / Android 4K IPTV box / Kodi & Plex / 100+ TB Storage
kees kas Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 heb zo een probleem gehad met een vista laptop met standaard gedisablede admin en vergeten user password. hiermee is het gelukt Trinity Rescue Kit
Ome Merde Geplaatst: 2 april 2009 Auteur Geplaatst: 2 april 2009 met Knoppix het e.e.a bekeken (tevergeefs). ik download nu TRK3.3, morgen nog één schot wagen, als dat niet wil gaat ie naar de wouten merDe deze ruimte is te huur
kees kas Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 het reseten van het password gaf de problemen, daarna de admin geenabled (sid 500), als deze ingelogged (no pass) en toen de het user pass gereset.
Ome Merde Geplaatst: 2 april 2009 Auteur Geplaatst: 2 april 2009 met Vista he ? of bedoel je XP ? merDe deze ruimte is te huur
TheWizard Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 Met deze is het mij tot nu altijd gelukt. http://www.google.nl/search?hl=nl&q=pcloginnow+full&meta=&aq=3&oq=pclogin Ik denk alleen aan mezelf want, als iedereen aan zich zelf denkt wordt er aan iedereen gedacht!
Poetsdoekje Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 Origineel bericht van: Ome Merde met Knoppix het e.e.a bekeken (tevergeefs). ik download nu TRK3.3, morgen nog één schot wagen, als dat niet wil gaat ie naar de wouten merDe En je denkt dat die dat kunnen oplossen? on topic again..... En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Ome Merde Geplaatst: 3 april 2009 Auteur Geplaatst: 3 april 2009 gelukt n.a.v de tip van Kees Kas. super bedankt, ook namens de eigenaar. reden van de "hack" vertel ik nog wel es mzl, merDe deze ruimte is te huur
Poetsdoekje Geplaatst: 3 april 2009 Geplaatst: 3 april 2009 Citaat: reden van de "hack" vertel ik nog wel es Je maakt ons wel nieuwsgierig . En de hartelijke groeten van Poetsdoekje... COMPUTERS ??!!.... De meeste fouten zitten tussen het toetsenbord en de stoel........
Jan Ambers Geplaatst: 13 mei 2009 Geplaatst: 13 mei 2009 Heb de isofile met nero op cd gezet, als bootable. Bij het opstarten van die CD: boot: vesamenu.c32: attempted DOS system call En dit herhaalt zich...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen