Gast maarten Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 Wie kan mij helpen?Het beeld van mijn comwell mc40 blijft af en toe even vast staan en daarna weer gewoon beeld of sprinkt op gecodeerd kanaal.Wat kan ik hier aan doen en is er ook nog een update voor te krijgen. bvd Maarten
Snurker Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 De ontvanger is praktisch gelijk aan een König 10 als je echt geen Comwell firmware kunt krijgen..zou je het met die op de volgende SITE kunnen proberen. Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
Gast maarten Geplaatst: 3 april 2009 Geplaatst: 3 april 2009 Bedankt voot de tip. Maar nu over het vast staan van het beeld. Kan de ontvanger ook te warm worden? Staat op de dvd speler in een kast?
Snurker Geplaatst: 4 april 2009 Geplaatst: 4 april 2009 Er is een wereldwet voor warmte ontwikkeling Kun je je hand niet blijvend boven op een apparaat houden, dan is het te heet. en als je twijfelt ..plaats je dat ding toch tijdelijk ergens anders. Freezes kan ook door onderbrekingen van het signaal dan zou dit ook bij de FTA programma's kunnen gebeuren. heeft meestal te maken met de verwerkingssnelheid is er te veel BER (ofwel te slecht kwaliteit signaal) dan moet er teveel bijgerekend en gecorrigeerd worden en blijft er te weinig processorruimte over. groeten van Snurker met alleen een diepvriezer ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
ag Geplaatst: 4 april 2009 Geplaatst: 4 april 2009 Ik heb hetzelfde probleem met de Comwell mc 40, alleen nog een probleem erbij: na het updaten van de nieuwe canal digitaal lijst mis ik een heleboel zenders, o.a Ned 1,2 en 3. Ik kan de filmware van de konig 10 niet laden in mijn comwell. Zijn er evt. nog andere sites met software voor mijn comwell?
Snurker Geplaatst: 5 april 2009 Geplaatst: 5 april 2009 Op DEZE site. is nog iets te vinden Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
ag Geplaatst: 5 april 2009 Geplaatst: 5 april 2009 Ik kan deze site niet openen.Kun je mij een PM sturen? gr.v Alfred
Gast hakensteker Geplaatst: 6 april 2009 Geplaatst: 6 april 2009 Maarten probeer deze site eens.He@d-digital.com van de importeur van comwell hoef je niks meer te verwachten. Bill
Ferr Geplaatst: 6 april 2009 Geplaatst: 6 april 2009 Origineel bericht van: Snurker De ontvanger is praktisch gelijk aan een König 10 als je echt geen Comwell firmware kunt krijgen..zou je het met die op de volgende SITE kunnen proberen. Snurker te zien aan de loader is dat gelijk aan de MC35/45 daar kan je ook de SAB firmware in knallen.. voor de MC 40 heb ik tot nu toe alleen nog maar He@d gevonden.. maar voor het laden heb je een speciale firmware nodig die iets aangepast is, anders krijg je hem er niet in.. klik hier voor de software helaas werkt hij met de seca3 kaart wat langzamer.. en geen fast scan meer, dus hier ook meteen een lijstje met het meeste er in:klikerdeklik succes DISCLAIMER: All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.
Snurker Geplaatst: 6 april 2009 Geplaatst: 6 april 2009 Origineel bericht van: alfredg Ik kan deze site niet openen.Kun je mij een PM sturen? gr.v Alfred Beste Alfred Dan moet je niet jouw PM mogelijkheid blokkeren maar als het niet meer nodig is, moet je het maar schrijven Snurker ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
Ferr Geplaatst: 7 april 2009 Geplaatst: 7 april 2009 Origineel bericht van: Snurker Origineel bericht van: alfredg Ik kan deze site niet openen.Kun je mij een PM sturen? gr.v Alfred Beste Alfred Dan moet je niet jouw PM mogelijkheid blokkeren maar als het niet meer nodig is, moet je het maar schrijven Snurker je mag mij de site wel pm-en... alles wat nog meer met de mc40 kan wil ik wel weten.. DISCLAIMER: All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.
ag Geplaatst: 7 april 2009 Geplaatst: 7 april 2009 sorry...... mijn fout de PM mogelijkheid stond geblokkeerd, heb ik nu aangepast. Kun je me alsnog een PM sturen? Alvast bedankt...
Snurker Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 is verstuurd Sn ( Straks zijn meer behangers nodig om OLED schermen tegen de wand te plakken)
Ferr Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 Ik heb geen pb.... DISCLAIMER: All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen