racad Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 hoi,welke images hebben jullie in de ip box 9000 ziten waar het canal digitaal kaart het doet? gr Aad
kaaskop Geplaatst: 2 april 2009 Geplaatst: 2 april 2009 de cam is belangrijker dan het image. ik kijk naar TVV en CD met NLB-image met mgcamd + newcs. perfect. zappen gaat in eerste instantie langzaam, maar dat kan je optimaliseren door de file replace.list aan te passen
racad Geplaatst: 2 april 2009 Auteur Geplaatst: 2 april 2009 hoi,ik heb nooit problemen gehad met canal digitaal maar sinds de kaartwissel is het een ramp, ik heb een ip box 9000 HD, een homecast HS 5100 HDTV, een Topfield 4000 PVR maar in alle drie doen ze het niet. Ik heb gebeld en ze zeggen dat het aan de ontvanger licht maar dat lijk me sterk als ze het in alle drie niet doen met de nieuwe kaarten. gr Aad
kaaskop Geplaatst: 3 april 2009 Geplaatst: 3 april 2009 ik heb op dit moment een nieuwe oranje CD kaart (SECA 3) en een oude TVV kaart (SECA 2). Beide doen het prima in de IP9000, ...daar kan het dus niet aan liggen. Wel natuurlijk aan je kaart?!
racad Geplaatst: 3 april 2009 Auteur Geplaatst: 3 april 2009 ik heb sinds vanmiddag weer beeld van canaal digitaal behalve filmnet 1 en 2 en sport doet het (nog) niet. dus het verhaal van canaal digitaal dat het aan de ontvangers licht klopt dus niet. gr Aad.
racad Geplaatst: 3 april 2009 Auteur Geplaatst: 3 april 2009 Origineel bericht van: racad ik heb sinds vanmiddag weer beeld van canaal digitaal behalve filmnet 1 en 2 en sport doet het (nog) niet. dus het verhaal van canaal digitaal dat het aan de ontvangers licht klopt dus niet. gr Aad. ik heb me oude kaart ge probeert en daar doet filmnet 1 en 2 en sport het ook, het is een zooitje bij canaal digitaal. gr Aad.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen