Tonskidutch Geplaatst: 5 april 2009 Geplaatst: 5 april 2009 hoi kkkkk, het is een oude bekende bug die niet meer ondersteund wordt door Microsoft en dus ook niet opgelost zal worden als je zoekt vindt je overal de zelfde conclusies bijvoorbeeld hier een alternatief is natuurlijk de thunderbird (zonder agenda) van Mozzila of het eigen mail programma in vista chiao I Am Gone Love You JESTOFUNK
Gast sjonnie123 Geplaatst: 5 april 2009 Geplaatst: 5 april 2009 Ik heb dit opgelost door Outlook op te starten als Administrator en dan bij extra>accountinstellingen>emailaccount het wachtwoord in te vullen en wachtwoord onthouden aan te vinken, even email ophalen om te kijken of het werkt daarna Outlook af te sluiten en daarna werkt het zoals het hoort.
kkkkk Geplaatst: 5 april 2009 Auteur Geplaatst: 5 april 2009 en hoe start je hem als administrator ??
kkkkk Geplaatst: 6 april 2009 Auteur Geplaatst: 6 april 2009 nu ben ik in het venster maar ik kan het niet aanvinken
Sjattuh Geplaatst: 6 april 2009 Geplaatst: 6 april 2009 Origineel bericht van: kkkkk nu ben ik in het venster maar ik kan het niet aanvinken rechtsklikken als admin uitvoeren Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Sjattuh Geplaatst: 6 april 2009 Geplaatst: 6 april 2009 Origineel bericht van: kkkkk dat gaat gewoon niet , zie bijlage de exe rechtsaanklikken en als admin uitvoeren gaat niet? Dan moet je even als admin inloggen. Kun je via Veilige Modus proberen. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Tonskidutch Geplaatst: 6 april 2009 Geplaatst: 6 april 2009 jongens, als je onder een ander user account aanmeldt in windows is een Outlook account natuurlijk uniek voor die desbetreffende aangemelde naam:paswoord die Outlook configuratie is DUS niet eenmalig in te stellen per administrator aanmelding maar telkens opnieuw per user je kunt wel elke user administratie / beheerder rechten geven... maar ik schreef al dat het je niet lukt afhankelijk van de vista versie (vista home kun je vergeten.) chiao I Am Gone Love You JESTOFUNK
Sjattuh Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 Heb je de SPA uitgezet? Bij het venster waar je inkomt bij 'authencatie voor uitgaande mail vereist'? Daar heb je (geloof ik de laatste) optie aanstaan. Ik had vanmiddag hetzelfde probleem met deze optie aan. Uit en het was ok. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen