Ga naar inhoud


SFT 2000 + Seca 3.


Gast privatos

Aanbevolen berichten

Gast privatos

Deze decoder werkt, tegen alle geruchten in, weldegelijk met de nieuwe Seca 3 kaart.

Echter dient men hiervoor een oudere softwareversie in zijn decoder te zetten.

 

Leo.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast privatos

Hedenochtend met DE satshop in Arnhem gebelt en gevraagt naar een update voor de SFT 2000. Deze hebben ze (6.14) maar kunnen niet garanderen dat deze ook perfekt werkt. Daarvoor zal info van de klant nodig zijn.

Indien de decoder is voorzien van een sticker van het filiaal, is de update gratis. Indien de decoder niet van hun afkomstig is, kost de update € 30,-.

Noem dat maar service !!!!!!!

 

Leo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

updaten van de firmware, of in dit geval downgraden, is een werkje van ongeveer 2 minuten, als je een pc moet aansluiten 5.

Hiervoor 30 euro vragen grenst aan oplichting.

De Fw is overal te vinden op internet, en een howto ook, oa op dit forum.

Downgraden moet je wel in supervisormode doen, anders gaat het niet.

6.14 werkt trouwens prima, maar vergeet niet dat deze FW oud is, en niet speciaal gemaakt voor seca 3. Dus of updates binnenkomen is nog de vraag.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Downgraden moet je wel in supervisormode doen, anders gaat het niet.

Wat was ook alweer hetgeen er getypt moet worden om in die supervisormode te komen?

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Supervisor-mode inschakelen in DWSU.exe ;

 

 

DWSU 1.01 ; type "lovedw" in het witte veld achter de prompt (eerst 1x klikken in het witte veld voor ingeven code)

of type "4519913" (NIET met het numerieke blok !) in het witte veld achter de prompt

 

 

 

DWSU 1.11 ; type "lovedw" in het witte veld achter de prompt (eerst 1x klikken in het witte veld voor ingeven code)

of type "4519913" (NIET met het numerieke blok !) in het witte veld achter de prompt

 

 

 

DWSU 1.21 ; type "hellodw" in het witte veld achter de prompt (eerst 1x klikken in het witte veld voor ingeven code)

of type "4519913" (NIET met het numerieke blok !) in het witte veld achter de prompt

 

 

Je ziet niet dat je iets typt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zelf doe ik niet meer zoveel met mijn sft, maar het lijkt me zinvol te zoeken naar de meest recente versie die werkt met seca 3. Maar daar moet je maar net zin in hebben cool

IK lees trouwens ook dat een sat zaak nieuwe FW heeft (laten)ontwikkelen voor deze ontvanger. Deze is echter niet gratis als je geen klant van hen bent. Maar mocht het zo zijn dat alle gratis alternatieven niet gaan werken (oude FW of misschien 6.121 nadat seca 2 is uitgeschakeld), dan is dat een optie, afhankelijk van wat het moet kosten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Supervisor-mode inschakelen


Hartstikke bedank. Het is toch maar weer een feit hoe snel de mens vergeet crazy

grtz arie

_________________________________________________________________________

Dreambox8000(Sat/Sat/Cab/Ter)+2Tb-SATA \ 800HD(sat) ; 500HD+1Tb=>eSATA \ Clark_Tech ET9000 \ alles met open-PLi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast privatos
Origineel bericht van: jacobus

IK lees trouwens ook dat een sat zaak nieuwe FW heeft (laten)ontwikkelen voor deze ontvanger. Deze is echter niet gratis als je geen klant van hen bent.


De software die deze zaak erin zet is de 6.14 die overal op het net te vinden is.
Tevens verlangt men voor een update, indien de decoder niet bij hen is gekocht, een vergoeding van € 30,-.
Parkeren kost ook nog geld.

Bij mij is parkeren gratis en de update kost 1/6 deel.

Leo.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...