Ga naar inhoud


SFT 2000 + Seca 3.


Gast privatos

Aanbevolen berichten


Gast easygoerik

Ziet er naar uit dat de ontvangers in ieder geval met de software versie 6.14 daadwerkelijk de updates doorkrijgen. Bij mij en een aantal andere is dit gebeurd, ofwel andere software is vooralsnog niet nodig lijkt mij..

Link naar reactie
Delen op andere sites

en als iemand het weet voor de 4000/4100 hoor ik het graag!!

 

ik heb al een paar geprobeerd, maar werkt niet helaas frown

DISCLAIMER:

All statements, events, names and numbers mentioned in this message are fictional. Any resemblance to reality is coincidental and unintended.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dinsdag de nieuwe Seca3 kaarten(basis + 1 euro settop kaart) gekregen. Direct firmware 6.14 geinstald en het beeld is prima.

 

Enige wat opvallend is, is dat na ongeveer een uur of veel zappen de ontvanger vreemd doet en een soort reset functie doet(lijkt snel aan uit te gaan). Ik kijk dan bijvb. naar RTL4, maar na de soort van resetactie springt het kanaal in eens naar een ander kanaal.???? Dit blijft zich vervolgens dat om de zoveel tijd herhalen. Erg hinderlijk.

 

Ook valt het mij op dat als je aan het zappen bent sommige zenders geen geluid geven. Ga je dan eentje verder en weer terug er dan wel geluid is.

 

Ik heb 6.14 erin gezet met DWSU, kanalen met seteditor 1.10. Boatloader is nog steeds 1.09. Overigens moest ik de Astra 3 kanalen opnieuw inscannen, deze zag hij niet meer. Ik heb 2x een sft2000 en ze doen het allebei.

 

Iemand ook deze ervaringen of een tip wat ik verkeerd heb gedaan. Moet de boatloader ook terug gezet worden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...