Ga naar inhoud


Nieuwe C+ SECA3 kaart betalen of niet??


gozuhr

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: W3ird_N3rd

Mijn voorlopige strategie: niet betalen en kijken of ze het lef hebben om een herinnering te sturen. Als ze er echt op staan betaal ik die €9,95 wel, en tegelijk verpats ik mijn smartcard dan. Toch zonde voor CDS, ze verdienen nu bijna €120/jaar aan mij, willen ze dat op het spel zetten door onterecht een tientje te proberen te innen?

Ze kunnen jou nooit een aanmaning sturen voor iets dat jij nooit hebt besteld. Dus aanmanen zou heel dom zijn. En eigenlijk dan een vorm van intimidatie.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 306
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast m.boretti

Tja, vandaag keurig bericht gehad op mijn 3e e-mail, en binnen één week.

Ook een kopie van de overeenkomst met CDS gehad. het waren alleen de nieuwe voorwaarden, waarin oa staat dat CDS een vergoeding mag vragen voor de nieuwe Seca 3 kaart.

En dat terwijl ik toch specifiek een kopie had gevraagd van de oude voorwaarden.

In mijn idee golden de nieuwe voorwaarden nog niet voor mij, aangezien CDS mij hiervan niet schriftelijk op de hoogte heeft gesteld.

Aangezien ik nu zelf heb gevraagd om de voorwwarden, en de nieuwe heb gekregen, zullen deze voor mij gaan gelden bij de eerstvolgende vervaldatum van het contract.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan geen mail naar CDS sturen. Die foutmelding blijkt standaard te zijn: http://www.sat4all.com/forums/ubbthreads...digitaal#UNREAD

 

Ik heb zelfs de useragent al gefaked maar ook dat helpt vreemd genoeg niet. Ik heb geen Windows en ik wil geen Windows en ik wil al helemaal het internet niet op met Windows.

 

Alleen al voor dit stukje discriminatie overweeg ik nu al alsnog de boel op te zeggen. Kom maar op met die herinnering. mad

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: knol
ook aan deze kant bericht gehad,zoals iedereen:
Bij deze bedanken wij u voor uw verzonden E-Mail.

Onze excuses voor de onduidelijkheid. De 9.95 euro bent u niet verplicht te betalen aangezien u het Standaard-Pakket heeft



Dat zegt genoeg,ma ja er zijn er zat die wel betaald hebben,zonde die onduidelijkheid,had niet gehoeven.


Je kunt ook stellen LEES de voorwaarden waarvoor je getekend hebt eens door en betaal dan pas, dan kom je er dus achter dat je NIET hoeft te betalen.......en als je dat vodje goed bekijkt hoef je de voorwaarden er niet eens bij te pakken.....


Vind het erg verwonderlijk dat er zoveel ophef over dit schrijven van Canal Digitaal is .....Wat doen die mensen die zeggen keurig betaald te hebben als de verzekering of gas water en licht met een dergelijke brief komen....kom op zeg we lijken wel makke lammeren hier.......iemand zei ooit tegen mij kennis van de Nederlandse taal is een machtig wapen... dat waren wijze woorden....
de een verdiend eraan en de ander verliest eraan........


Groetjes........
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: m.boretti

Aangezien ik nu zelf heb gevraagd om de voorwwarden, en de nieuwe heb gekregen, zullen deze voor mij gaan gelden bij de eerstvolgende vervaldatum van het contract.

Lijkt me kort door de bocht. De voorwaarden die voor jou gelden, zijn de voorwaarden die ook in vergelijkbare gevallen (abonnementsperiode) voor anderen gelden Het kan niet zo zijn dat de toegezonden voorwaarden voor jou gaan gelden als ze niet de juiste zijn. Heb je dat uitgezocht?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mezelf

Geachte heer X XXXXXXX,

Bij deze bedanken wij u voor uw verzonden E-Mail.
De administratiekosten van 9.95 euro, die worden gevraagd voor de nieuwe kaart, zijn geen verplichte bijdrage. Dit bedrag is pas verplicht als u mee zou willen doen met de vrijblijvend actie, drie maanden gratis het Entertainmentpakket.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Mocht u nog vragen hebben dan kunt u ook terecht op onze website www.canaldigitaal.nl/service

Kijk voor veelgestelde vragen aan de Klantenservice op www.canaldigitaal.nl/vragen
Voor vragen over satellietontvangst en hulp of advies van andere schotelbezitters adviseren wij u te kijken op *** geen-reclame***
Met vriendelijke groet,

Klantenservice CanalDigitaal



Dit heb ik terug gehad.
Ik heb 2 brieven gehad die ik in de ton heb gedeponeerd voor de gemeente reiniging.

Gr Cb1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik aansluitend op de vrijwillige bijdrage erg verdacht vind, is dat ik me moet registreren om een opzegformulier te kunnen downloaden mad

Al het andere is gewoon te downloaden.

Gaat C- me soms spammen met terugkom acties e.d., wat willen ze anders allemaal gaan doen met mijn email?

 

Gezien deze en al langer continue arrogante houding i.c.m. de door de kaartwissel min of meer verplichte aanschaf van een nieuwe PVR, ben ik het zat en ga maar eens bij digitenne kijken.

 

Heeft iemand een recent opzegformulier dat hij/zij hier even wil uppen?

Todays dummy is tomorrows expert!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu beginnen ze toch met betalingsherinneringen sturen

 

 

Datum: 22 juni 2009 Onderwerp: Betalingsherinnering nieuwe smartcard Abonneenummer: xxxxxxx

 

Geachte heer XXXXXXXXX,

 

Weet u het nog? Door uw oude smartcard te vervangen voor de nieuwe, blijft u ook de komende jaren kijken naar uw favoriete programma's. En de kans is groot dat u tijdens de extra kijkperfëïle van3weken nog méér leuke zenders ontdekt.

 

Met het vervangen van alle smartcards zijn hoge kosten gemoeid, waarbij CanalDigitaal voor trouwe klanten zoals u, het overgrote deel van de kosten voor haar rekening neemt.

Van u vragen we uitsluitend een bijdrage in de verwerkingskosten, à € 9,95.

 

Uit onze gegevens blijkt dat we uw eenmalige machtiging voor dit bedrag nog niet hebben ontvangen. Wellicht is dit aan uw aandacht ontsnapt. Graag vragen we u met onderstaande machtiging dit bedrag alsnog te voldoen. Wilt u naar aanleiding van de bijdrage in de verwerkingskosten uw abonnement beëindigen dan kunt u dit kosteloos doen door ons, binnen 4 weken na dagtekening van deze brief, per brief te informeren.

 

Hebben uw machtiging en deze brief elkaar gekruist, beschouwt u deze brief dan als niet verstuurd. Het is dus niet nodig om uw machtiging opnieuw op te sturen.

 

Met vriendelijke groet,

 

CanalDigitaal Klantenservice

 

 

Wat is wijsheid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast m.boretti

Ja, Ja, die brief heb ik ook gehad, en om erger te voorkomen de machtiging opgestuurd.

Daarna mail ontvangen van CDS, en ook telefonisch, dat de machtiging niet verplicht was geweest en niet geind zou worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast wanderer
Origineel bericht van: m.boretti
Daarna mail ontvangen van CDS, en ook telefonisch, dat de machtiging niet verplicht was geweest en niet geind zou worden.

kun/wil je een copie van die mail hier plaatsen aub?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:

Wilt u naar aanleiding van de bijdrage in de verwerkingskosten uw abonnement beëindigen dan kunt u dit kosteloos doen door ons, binnen 4 weken na dagtekening van deze brief, per brief te informeren.

Feitelijk Duidelijke taal. Of 9,95 betalen OF abonnement opzeggen(!)
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als C+ dealer heb ik er een telefoontje naar de dealerlijn aan gewaagd.

 

Op mijn vraag of het nu een verplichting is of een vrijwillige bijdrage kreeg ik als schoorvoetend antwoord:

 

Euh , ik mag het eigenlijk niet zeggen , maar als er niet wordt voldaan wordt er door ons geen aktie ondernomen.

 

Trek uw eigen conclusie......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag exact dezelfde brief gehad met dezelfde inhoud en datum.

 

Ik betaal niks in ieder geval.

 

Origineel bericht van: premium
Nu beginnen ze toch met betalingsherinneringen sturen

 

 

Datum: 22 juni 2009 Onderwerp: Betalingsherinnering nieuwe smartcard Abonneenummer: xxxxxxx

 

Geachte heer XXXXXXXXX,

 

Weet u het nog? Door uw oude smartcard te vervangen voor de nieuwe, blijft u ook de komende jaren kijken naar uw favoriete programma's. En de kans is groot dat u tijdens de extra kijkperfëïle van3weken nog méér leuke zenders ontdekt.

 

Met het vervangen van alle smartcards zijn hoge kosten gemoeid, waarbij CanalDigitaal voor trouwe klanten zoals u, het overgrote deel van de kosten voor haar rekening neemt.

Van u vragen we uitsluitend een bijdrage in de verwerkingskosten, à € 9,95.

 

Uit onze gegevens blijkt dat we uw eenmalige machtiging voor dit bedrag nog niet hebben ontvangen. Wellicht is dit aan uw aandacht ontsnapt. Graag vragen we u met onderstaande machtiging dit bedrag alsnog te voldoen. Wilt u naar aanleiding van de bijdrage in de verwerkingskosten uw abonnement beëindigen dan kunt u dit kosteloos doen door ons, binnen 4 weken na dagtekening van deze brief, per brief te informeren.

 

Hebben uw machtiging en deze brief elkaar gekruist, beschouwt u deze brief dan als niet verstuurd. Het is dus niet nodig om uw machtiging opnieuw op te sturen.

 

Met vriendelijke groet,

 

CanalDigitaal Klantenservice

 

 

Wat is wijsheid?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...