pch Geplaatst: 2 juni 2009 Geplaatst: 2 juni 2009 Wie is die Henk dan in hemelsnaam dat hij dit soort beweringen doet? Gr. Paul.
Johan45 Geplaatst: 2 juni 2009 Geplaatst: 2 juni 2009 Naar mijn persoonlijke mening een spindockter op een door CanalDigitaal gesponseerd en gemodereerd board. Vult u rustig aan !!!
Littlesat Geplaatst: 2 juni 2009 Geplaatst: 2 juni 2009 Die Henk is gewoon iemand die ook echt bij CDS werkt... Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Johan45 Geplaatst: 2 juni 2009 Geplaatst: 2 juni 2009 Ook dat is mogelijk. Maar bedenk dan wel, wie betaald bepaald. Vult u rustig aan !!!
rob90 Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 Kennelijk ben ik dan een uitzondering. Ik heb alleen een STB pakket en heb onlangs een nieuwe kaart gekregen incl. de machtiging voor 9,95 euro.
pch Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 Origineel bericht van: rob90 Kennelijk ben ik dan een uitzondering. Ik heb alleen een STB pakket en heb onlangs een nieuwe kaart gekregen incl. de machtiging voor 9,95 euro. En dit geeft dus al aan dat die Henk er ook helemaal niets van weet, getuige bovenstaand feit! Dus zijn uitspraken betreffende dat de €9,95 vrijblijvend zou zijn neem ik dan ook met een korreltje zout. Zou op zich wel mooi zijn als iemand de oude voorwaarden van CD voor de verandering van begin dit jaar kan posten, of een linkje naar een download. Want als het idd zo is (en dat schijnt dus) dat ze net de voorwaarden verandert hebben dat de kosten van een kaartwissel gedeeltelijk mag worden doorberekend aan de klant heeft enerzijds de Consumentenbond gewoon gelijk (het staat in hun voorwaarden) maar kunnen wij als abbonnee er per direct vanaf omdat ze de voorwaarden hebben veranderd zonder er ons van op de hoogte te brengen... Gr. Paul.
Johan45 Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 Origineel bericht van: rob90 Kennelijk ben ik dan een uitzondering. Ik heb alleen een STB pakket en heb onlangs een nieuwe kaart gekregen incl. de machtiging voor 9,95 euro. Je bent zeker geen uitzondering, het is eerder andersom. Vele abonnement houders met alleen Set Top Box abonnement zijn je al voorgegaan en kijken nu met een seca3 kaart. Voor de oude algemene voorwaarden > HIER KLIKKEN < Vult u rustig aan !!!
Gast m.boretti Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 Ik heb vanochtend contact gehad met Consuwijzer. Zij hebben opgezocht wat er wettelijk vastligt: veranderen van Algemene Voorwaarden mag Canaal Digitaal doen. Deze voorwaarden gaan in 4 weken na bekendmaking! CDS moet dit actief corresponderen. Publicatie op haar internetsite of in een dagblad is onvoldoende. De consument moet hier direct (bijv. door mail of brief) over ingelicht worden. Dit heeft CDS niet gedaan, dus de gewijzigde algemene voorwaarden gelden dan nog niet! En in dit geval hoeft de eigen bijdrage van 9,95 niet te betaald worden. Heeft CDS actief over de wijziging gecorrespondeerd, dan kan, bij wijziging van de algemene voorwaarden, direct en kosteloos opgezegd worden, in geval men dat wil. Helaas heb ik die 9,95 al betaald, en terug zal ik het wel nooit krijgen.
Gast m.boretti Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 Canaal Digitaal is inmiddels telefonisch niet meer te bereiken. Zou iedereen nou aan het bellen zijn geslagen?
Gast m.boretti Geplaatst: 3 juni 2009 Geplaatst: 3 juni 2009 Bijgevoegd mail aan Canaal Digitaal: U heeft mij een machtiging gestuurd voor 9,95 voor de nieuwe smartcard en verwezen naar uw algemene voorwaarden. Deze heeft u begin april ingediend, en hierover niet actief met mij gecorrespondeerd, bijv. dmv brief of e-mail. Volgens de stichting Consuwijzer is daarom die 9,95 onterecht geincasserd en dient u dit bedrag aan mij te retouneren. Gaarne uw reactie. M. Boretti
Gast alesie Geplaatst: 4 juni 2009 Geplaatst: 4 juni 2009 jongens, op mail wordt ook echt niet gereageerd. ik heb cd 27 mei een mail gestuurd voor opheldering en nog niks gehoord. (de kracht van de stilte).
Gast m.boretti Geplaatst: 5 juni 2009 Geplaatst: 5 juni 2009 Alesie, op de site van CDS staat vermeld dat, wegens grote drukte (ja natuurlijk: logisch!), het wel twee weken kan duren voordat je bericht krijgt. Dus nog zes daagjes wachten!
Terradon Geplaatst: 5 juni 2009 Geplaatst: 5 juni 2009 Zou daar nog een paar zinnen aan vastplakken.......... Indien ik binnen de door mij (redelijk) gestelde tijd geen antwoord heb ontvangen zal ik het ten onrechte betaalde korten op de volgende betalingstermijn. Groetjes...........
Eduard07 Geplaatst: 5 juni 2009 Geplaatst: 5 juni 2009 Origineel bericht van: Terradon Zou daar nog een paar zinnen aan vastplakken.......... Indien ik binnen de door mij (redelijk) gestelde tijd geen antwoord heb ontvangen zal ik het ten onrechte betaalde korten op de volgende betalingstermijn. Groetjes........... En vervolgens sluit CDS je af wegens wanbetaling. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Terradon Geplaatst: 5 juni 2009 Geplaatst: 5 juni 2009 En vervolgens sluit CDS je af wegens wanbetaling. Kordaat en krachtig kort antwoord.......maar leg dat dan eens uit verklaar je nader........... Waar baseer je een en ander op? groetjes......................
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen