Ga naar inhoud


Nieuwe C+ SECA3 kaart betalen of niet??


gozuhr

Aanbevolen berichten


  • Reacties 306
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: rob90
Kennelijk ben ik dan een uitzondering.
Ik heb alleen een STB pakket en heb onlangs een nieuwe kaart gekregen incl. de machtiging voor 9,95 euro.


En dit geeft dus al aan dat die Henk er ook helemaal niets van weet, getuige bovenstaand feit!
Dus zijn uitspraken betreffende dat de €9,95 vrijblijvend zou zijn neem ik dan ook met een korreltje zout.
Zou op zich wel mooi zijn als iemand de oude voorwaarden van CD voor de verandering van begin dit jaar kan posten, of een linkje naar een download. Want als het idd zo is (en dat schijnt dus) dat ze net de voorwaarden verandert hebben dat de kosten van een kaartwissel gedeeltelijk mag worden doorberekend aan de klant heeft enerzijds de Consumentenbond gewoon gelijk (het staat in hun voorwaarden) maar kunnen wij als abbonnee er per direct vanaf omdat ze de voorwaarden hebben veranderd zonder er ons van op de hoogte te brengen...

Gr. Paul.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rob90
Kennelijk ben ik dan een uitzondering.
Ik heb alleen een STB pakket en heb onlangs een nieuwe kaart gekregen incl. de machtiging voor 9,95 euro.


Je bent zeker geen uitzondering, het is eerder andersom.
Vele abonnement houders met alleen Set Top Box abonnement zijn je al voorgegaan en kijken nu met een seca3 kaart.

Voor de oude algemene voorwaarden > HIER KLIKKEN <

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast m.boretti

Ik heb vanochtend contact gehad met Consuwijzer.

Zij hebben opgezocht wat er wettelijk vastligt:

 

veranderen van Algemene Voorwaarden mag Canaal Digitaal doen. Deze voorwaarden gaan in 4 weken na bekendmaking!

CDS moet dit actief corresponderen. Publicatie op haar internetsite of in een dagblad is onvoldoende.

De consument moet hier direct (bijv. door mail of brief) over ingelicht worden.

Dit heeft CDS niet gedaan, dus de gewijzigde algemene voorwaarden gelden dan nog niet!

En in dit geval hoeft de eigen bijdrage van 9,95 niet te betaald worden.

Heeft CDS actief over de wijziging gecorrespondeerd, dan kan, bij wijziging van de algemene voorwaarden, direct en kosteloos opgezegd worden, in geval men dat wil.

Helaas heb ik die 9,95 al betaald, en terug zal ik het wel nooit krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast m.boretti

Bijgevoegd mail aan Canaal Digitaal:

 

U heeft mij een machtiging gestuurd voor 9,95 voor de nieuwe smartcard en verwezen naar uw algemene voorwaarden. Deze heeft u begin april ingediend, en hierover niet actief met mij gecorrespondeerd, bijv. dmv brief of e-mail.

Volgens de stichting Consuwijzer is daarom die 9,95 onterecht geincasserd en dient u dit bedrag aan mij te retouneren. Gaarne uw reactie.

M. Boretti

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

jongens, op mail wordt ook echt niet gereageerd.

ik heb cd 27 mei een mail gestuurd voor opheldering en nog niks gehoord. (de kracht van de stilte).

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast m.boretti

Alesie,

 

op de site van CDS staat vermeld dat, wegens grote drukte (ja natuurlijk: logisch!), het wel twee weken kan duren voordat je bericht krijgt.

Dus nog zes daagjes wachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou daar nog een paar zinnen aan vastplakken..........

 

Indien ik binnen de door mij (redelijk) gestelde tijd geen antwoord heb ontvangen zal ik het ten onrechte betaalde korten op de volgende betalingstermijn.

 

 

Groetjes...........

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Terradon
Zou daar nog een paar zinnen aan vastplakken..........
Indien ik binnen de door mij (redelijk) gestelde tijd geen antwoord heb ontvangen zal ik het ten onrechte betaalde korten op de volgende betalingstermijn.
Groetjes...........

En vervolgens sluit CDS je af wegens wanbetaling.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...