Ga naar inhoud


Nieuwe C+ SECA3 kaart betalen of niet??


gozuhr

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Terradon

Kordaat en krachtig kort antwoord.......maar leg dat dan eens uit verklaar je nader...........
Waar baseer je een en ander op?
groetjes......................

Als je hier op het forum eens rond had geneusd over de problematiek rond afzeggingen en wijzingen van abonnementen bij CDS, had je deze vraag niet hoeven stellen.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 306
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast m.boretti

Natuurlijk: als je niet betaald wordt je afgesloten door CDS en krijg je nog een aanmaning ook.

Nee, beter is het officiel te spelen.

Ik wacht die twee weken af. Waarschijnlijk hoor ik niets van CDS.

Dan gaat er een brief naar CDS. Hoor ik weer niets, dan dien ik een klacht in bij een offieciel instantie, zoals bijvoorbeeld Consuwijzer.

Zij bemiddelen dan in deze zaak.

En van officiele instanties zal CDS eerder schrikken dan van een (onmachtige) individueel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: m.boretti
Alesie,

op de site van CDS staat vermeld dat, wegens grote drukte (ja natuurlijk: logisch!), het wel twee weken kan duren voordat je bericht krijgt.
Dus nog zes daagjes wachten!


idd de kaartwissel is 14 juni dat is meer dan 14 dagen.
bovendien kun je inderdaad hopen dat je nog van te voren bericht krijgt, maar wat denk je zelf?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Origineel bericht van: rob90
Kennelijk ben ik dan een uitzondering.
Ik heb alleen een STB pakket en heb onlangs een nieuwe kaart gekregen incl. de machtiging voor 9,95 euro.


Je bent zeker geen uitzondering, het is eerder andersom.
Vele abonnement houders met alleen Set Top Box abonnement zijn je al voorgegaan en kijken nu met een seca3 kaart.

Voor de oude algemene voorwaarden > HIER KLIKKEN <


Ik kan miju dan ook bij de selecte groep scharen die nog niks heeft ontvangen en nog steeds geniet van beeld via je goede oude Seca 2 kaart

Als alles eens.....

AZbox Premium HD+ S/C + 1000 GB FW: RSi 0.1.1

On the attic Dreambox 7000S + 160GB WD. No Image

Wave Frontier T90 + 30W<>28.2E (12lnb's) + 35 meter coax

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak66
Ik kan miju dan ook bij de selecte groep scharen die nog niks heeft ontvangen en nog steeds geniet van beeld via je goede oude Seca 2 kaart

Maar Seca2 blijft niet lang meer ingeschakeld, dus je zult toch over niet al te lange tijd een Seca 3 kaart moeten hebben.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Pedro Newbie
Ook hier, met een basispakket, nog niets binnengekregen.

Als je nog wel gewoon beeld hebt, is de kaart waarschijnlijk niet in verkeerde handen gevallen, maar misschien moest je toch even mailen of bellen voor een check.
Scheelt achteraf veel ergernis als het wel fout zit.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: p2040
Ook hier vandaag een seca3 kaart gekregen voor het basis pakket. Met het verzoek om een bijdrage voor de verwerkingskosten.
v.g p2040

Ik blijf dit een vreemd verzoek vinden. Ze springen mij toch ook niet bij als ik wat krap bij kas zit?
Ik zal hen eens een verzoek doen mij een paar maanden korting te geven wegens de kredietkrisis. frown

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast m.boretti

Eduard07,

 

je hebt hier te maken met een monopolist, en ook een groot bedrijf.

Ze hebben o.a. een ultiem machtsmiddel, nl. doe jij niet wat zij zeggen te doen, dan wordt je gewoon afgesloten, en kom je terecht in een juridische procedure.

Aangezien de meeste mensen daar geen zin in hebben, en misschien ook niet voor verzekerd zijn, geven ze het dan maar op.

En zo kan Canaal Digitaal doorgaan met wat ze doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb inmiddels de 2de brief al lang verscheurt en weg gemieterd.

Ook ik heb een mail gestuurd en wacht op antwoord.

Ik heb een abo op discovery e.d. en betaal dus netjes mijn abo.

Mochten de heren daar een probleem over gaan maken is voor mij Canal Digitaal verleden tijd.

Ik werk ook bij een zaak die met sat apparatuur doet en er zijn veeeeel klachten van mensen die Canal Digitaal spuug zat zijn.

Digitenne wordt meer verkocht maar de kabel heeft helemaal een opleving.

Volgens mij moet CDS eens achter de oren gaan krabben wat ze aan het doen zijn.

We hebben toen die tijd Canal Digitaal goedgekeurde ontvangers aan de mensen verkocht met de mededeling dat deze zeker voor het nld pakket in ieder geval werkend zou blijven.

Wat ziet men gebeuren,

Een bepaalde type ontvanger werkt niet goed met de nieuwe kaart en dan schrapt men die gewoon als goedgekeurde ontvanger.

Dus wat is dan de waarde van een goedgekeurde ontvanger dan nog.

En leg dat maar eens aan de mensen uit.

Nee CDS WAARDELOOS.

 

Gr Cb1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast m.boretti

Vandaag mail naar CDS gestuurd met het antwoord van de Stichting Consuwijzer, met betrekking tot de rechtmatigheid van die 9,95, en.....de mail naar CDS komt netjes terug met als response:

 

Failure!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had dus al gemaild dat ik 2x std pakket heb(gratis)Ik heb dus ook de nieuwe pasjes al die perfect werken op allen kanalen,mooier kan het niet.Ook ik had een 9,95 giro erbij zitten,ik heb voor de zekerheid gebeld.En wat zeiden ze daar:Niemand hoeft dit te betalen,is geheel vrijwillig.Ze worden overspoeld met deze vragen,ze zullen het nu alwel terug verdiend hebben met die tel kosten.Maar ik vind het prima zo,alle zenders,nieuwe pasjes,en niks betalen,houden zo,ze verdienen een dikke pluim,

Dreambox 7000s draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...