Ga naar inhoud


Nieuwe C+ SECA3 kaart betalen of niet??


gozuhr

Aanbevolen berichten


  • Reacties 306
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: jack84
Oja waarom krijg ik dan voor de 2e keer , het verzoek deze te betalen voor 10 mei.

mmmm raar ,,,,,nog even en het wordt digitenne


Hier ook gehad.
Gewoon weer in de afval ton verdwenen.

Gr Cb1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: CB1

Hier ook gehad.
Gewoon weer in de afval ton verdwenen.
Gr Cb1

Ik zou die aanmaningen wel degelijk bewaren. Ze zijn immers ongegrond, en dus eigenlijk intimiderend.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast m.boretti

Ik vraag me af hoe je eigenlijk Canaal Digitaal bereikt hebt, nl. op mijn mails wordt niet gerageerd en als ik, op welk moment van de dag dan ook, de telefoon pak, zijn er altijd meer dan twintig wachtenden voor mij (en dit a 0,15 cent per minuut!).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
maar de kabel heeft helemaal een opleving.

Ik leest toch wel links en rechts dat de kabel juist aan abonnees inlevert...
Citaat:

Een bepaalde type ontvanger werkt niet goed met de nieuwe kaart en dan schrapt men die gewoon als goedgekeurde ontvanger.

Met welke goedgekeurde ontvanger(s) werkt de nieuwe kaar niet meer??? Ik ken er geen een(!) Degene waar de licentie was ingetrokken heeft die licentie weer terug. Juist door het intrekken word de leverancier gemotiveerd om debuggen. En dit had niets met de nieuwe kaart te maken, maar alleen met de fastscan.
Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Origineel bericht van: rob90
Kennelijk ben ik dan een uitzondering.
Ik heb alleen een STB pakket en heb onlangs een nieuwe kaart gekregen incl. de machtiging voor 9,95 euro.


Je bent zeker geen uitzondering, het is eerder andersom.
Vele abonnement houders met alleen Set Top Box abonnement zijn je al voorgegaan en kijken nu met een seca3 kaart.

Voor de oude algemene voorwaarden > HIER KLIKKEN <


En hier nu ook alleen STB met seca 3 kaart en acceptgiro die mooi niet betaald wordt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles leuk en aardig, maar ik zit sinds vandaag 20:20 uur ineens op 2 verschillende ontvangers zonder beeld. Heractivatie heeft nog tot niets geleid. Jammer weer. Ik weet niet hoe lang het nog duurt vooraleer iedereen zijn nieuwe kaart heeft, maar ik heb voor beide abonnementen nog niets mogen ontvangen.

Voorheen veel plezier gehad van Topfield 5000 PVR - 300 GB, Aston 2.18, Wisi Orbit 80 cm, Grundig 0,3 Quad

Papa & Mama †

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast alex vd sluijs

Ik heb naar aanleiding van hun brief, misleidend, ongepast en asociaal, gewoon gelijk per mail opgezegd (portaal).

 

Kreeg gelijk een bevestiging per mail dat ze het abo per direct beëindigen.

 

Welke truc er ook achter zit, zo ga je niet met je klanten om. Jammer, satelliet was erg mooi. Maar we hebben hier inmiddels Glas van XMS net, we hebben Ziggo. Beiden leveren HD en Inet. Qua prijs maakt het volgens mij niet zo veel meer uit en ook interactieve TV is nu mogelijk. Dus hoezo geen alternatief?

 

Ik heb een down/upload van 50mb en kan naar 100, telefonie loopt bij www.GEEN_reclame!!!!.nl. Dus die lelijke schotel mag nu wel een keer van mijn dak af, zet ik er zonnepanelen op. Levert het tenminste wat op i.p.v. dat het me nu weer 9,95 kost.

 

Overigens is opzeggen per direct mogelijk, zoals de mail van CD bevestigd.

 

Groeten en suck6 met jullie afwegingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inmiddels is alweer meer dan een maand geleden dat m'n SECA3 kaartje in de ontvanger is gegaan. Na 3 weken inderdaad geen volledig pakket meer, maar m'n basispakket doet het nog steeds en geen brief op de mat nog.

 

Maar misschien zijn ze "slim" en zetten ze het over half jaar op de nieuwe jaarrekening. crazy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast alex vd sluijs

Ik heb ze vandaag zowel per fax als per post opgezegd. Ik ben ze ook spuugzat. De concurrentie zit ook niet stil. De kabeljongens, ons glasleverancier en ADSL jongens kunnen straks prima IPTV gaan leveren, al heb je wel een beetje bandbreedte nodig. Jammer want het HD pakket van CD ziet er interessant uit, maar de betrouwbaarheid over voorwaarden, tarieven en decoders is ver te zoeken. Dan nog maar niet te spreken over hun bereikbaarheid. Het regent klachten momenteel, de opta heeft al ingegrepen en ze zijn verordeneerd om een tweede brief te sturen, waarin staat dat de 9,95 niet verplicht hoeft te worden c.q. je kunt ontbinden.

 

Ik vraag me alleen nog af of het nog mag 2 jaarscontracten. In ieder geval mag je vanaf 1 juli per maand opzeggen, nadat er een jaar is verstreken. Is dat dan niet in strijd met 2 jaarscontracten? Lijkt me een nieuw draadje waard.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: alex vd sluijs
Ik heb ze vandaag zowel per fax als per post opgezegd. Ik ben ze ook spuugzat.

Waarom lees ik op fora van de kabelboeren vegelijkbare reacties over de kabelboer?

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...