Gast m.boretti Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 Ik kreeg vandaag de factuur van CDS, van een bedrag van 21,45 euro. Wat bleek: CDS had de 9,95 eigen bijdrage ook maar even op de factuur gezet en geint. Uiteraard meteen mail gestuurd, en ga het bedrag terug vorderen.
Terradon Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 dus je hebt nu twee keer betaald??? das wel erg grof.....
iemand Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 Is er al een 'concept' tegenbrief om de verwerkingskosten van de consument te declaren bij C-anaal. - Brief administratief in behandeling nemen. - 0900 nummer bellen om duidelijkheid te krijgen in de betalingsfordering. - Voorwaarden lezen, zoals vermeld achterop mijn papieren contract. - kaart omwisselen - oude kaart op milieu-vriendelijke manier afvoeren - a 19 ct/ km richting oranje container beetje personeel kost 100 euro per uur, dus ik red het niet met 10 euro ;-)))) gr. Erik
Terradon Geplaatst: 1 juli 2009 Geplaatst: 1 juli 2009 Dat heet storneren bij je eigen bank....... En dan natuurlijk de rekening die je moet betalen over maken zonder het teveel geinde.......... Groetjes...............
Triumphs Geplaatst: 4 juli 2009 Geplaatst: 4 juli 2009 Ik heb het meeste gelezen wat hier staat (niet alles) Maar op de brief tezamen met de nw smartcard staat toch letterlijk bij mij : "Omdat uw huidige smartcard niet geschikt is voor dit signaal, ontvangt u van ons gratis een vervangende kaart" Dus ik begreep helemaal niets van die brief van vorige week dat er nu geld van ons wordt gevraagd voor de smartcard Er staat in de brief van februari 2009 niets over een bijdrage in de verwerkingskosten. Triumphs Topfiled 4000 + 7700HDPVR
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 7 juli 2009 Geplaatst: 7 juli 2009 Origineel bericht van: Pedro Newbie Ik heb zojuist de klantenservice dan ook een mail gestuurd met onderstaande tekst: Origineel bericht van: Bericht aan Klantenservice Canal Digitaal Vandaag heb ik van u de nieuwe smartcard ontvangen waarbij u ook een eenmalige bijdrage vraagt van € 9,95. Tevens stelt u dat, indien ik het niet eens ben met deze kosten dat ik dan binnen 4 weken kosteloos kan opzeggen. Begrijp ik uit deze passages dat ik VERPLICHT ben om deze € 9,95 te betalen of anders mijn abonnement MOET beëindigen, c.q. beëindigd zal worden van uw zijde. Of is deze bijdrage een VRIJWILLIGE bijdrage waarvoor ik in ruil dan 3 maanden het entertainmentpakket kan ontvangen. Graag wil ik dus antwoord/duidelijkheid op de vraag of deze bijdrage vrijwillig (doch gewenst) is en ALS ik deze bijdrage niet wens te betalen dat dan mijn abonnement gewoon doorloopt zoals nu op het basispakket? We wachten wederom in spanning af Vandaag heb ik, na 18 dagen gewacht te hebben, antwoord gekregen op mijn vraag, hieronder staat het wederom lekker ontwijkende antwoord op de vraag of de bijdrage Ja dan Nee verplicht is: Origineel bericht van: Antwoord CanalDigitaal Geachte abonnee, Onlangs hebt u van ons een nieuwe smartcard ontvangen die het u ook in de toekomst mogelijk maakt om van de diensten van CanalDigitaal gebruik te maken. U bent daarbij verzocht om een bijdrage in de kosten voor deze nieuwe smartcard. Naar aanleiding van reacties van klanten is CanalDigitaal gebleken dat de communicatie bij het toesturen van de nieuwe smartcard onduidelijk was op het punt van de bijdrage in de verwerkingskosten. Indien u het niet eens bent met het voldoen van de bijdrage voor de smartcard bieden wij u de gelegenheid om uw abonnement binnen 4 weken kosteloos te beëindigen. In dat geval dient u deze e-mail af te drukken en samen met een opzegbrief naar ons op te sturen. Dan zal ook uw eventueel reeds betaalde smartcardbijdrage worden teruggestort. Wij verontschuldigen ons voor het eventuele ongemak dat deze onduidelijkheid veroorzaakt heeft. Met vriendelijke groet, Andrei Noppe Directeur CanalDigitaal
IJsselstation Geplaatst: 7 juli 2009 Geplaatst: 7 juli 2009 Ik heb het zelfde mailtje gehad. Denk dat alle abbonees het mailtje wel hebben gehad. Gr. HermanTV Samsung 42 ++ Sat.ontv: SAB ultimate HD super plusAntenne: multytenne Technisat digital ++ Astra 1B~2C, Astra 2A~2D, Astra 3A, Hotbird 1~5============================================
RVP Geplaatst: 8 juli 2009 Geplaatst: 8 juli 2009 Origineel bericht van: IJsselstation Ik heb het zelfde mailtje gehad. Denk dat alle abbonees het mailtje wel hebben gehad. Waarom denk je dat ?
hugogertie Geplaatst: 8 juli 2009 Geplaatst: 8 juli 2009 Het is gewoon pure oplichting waar ze mee bezig zijn. Ik kan niet mijn abbo opzeggen als ik dat wil en CD kan zich op deze manier wel aan hun verplichtingen ontdoen ? Ik denk dat ze heel fout bezig zijn. Ik heb een seca 2 kaart die prima werkt. CD wil naar een ander codeertype waar een ander kaart voor nodig is. Dat is het probleem van CD en niet van ons! De meeste abbonees hebben recht op gratis vervanging wanneer de kaart defect is dus is het eenzijdig veranderen van de regels niet toegestaan zonder dat ik daar een hanbdtekening voor zet. VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
RVP Geplaatst: 8 juli 2009 Geplaatst: 8 juli 2009 Ik zie het probleem niet, de kaart is gewoon gratis.
hugogertie Geplaatst: 8 juli 2009 Geplaatst: 8 juli 2009 Net gebeld en ja hoor kaart is gratis. Heb die gozer gevraagt waarom we deze brief dan ontvangen van CD ? Onze excuses er komt binnenkort een brief waarin het allemaal wel goed komt te staan. Kunnen al die mensen die wel ter goeder trouw betaald hebben dan hun geld terug krijgen ????? Daarop zij hij dat die mensen dan persoonlijk contacr moeten opnemen. Dit is dus gewoon oplichting er zijn namelijk hele volksstammen die gewoon eerst betalen en niet naar CD reageren. VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1
W3ird_N3rd Geplaatst: 8 juli 2009 Geplaatst: 8 juli 2009 Origineel bericht van: RVP Origineel bericht van: IJsselstation Ik heb het zelfde mailtje gehad. Denk dat alle abbonees het mailtje wel hebben gehad. Waarom denk je dat ? Omdat ik hem ook heb gehad. Wie niet? Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
RVP Geplaatst: 8 juli 2009 Geplaatst: 8 juli 2009 Origineel bericht van: W3ird_N3rd Origineel bericht van: RVP Origineel bericht van: IJsselstation Ik heb het zelfde mailtje gehad. Denk dat alle abbonees het mailtje wel hebben gehad. Waarom denk je dat ? Omdat ik hem ook heb gehad. Wie niet? Vreemd, ik niet.
W3ird_N3rd Geplaatst: 8 juli 2009 Geplaatst: 8 juli 2009 Origineel bericht van: RVP Origineel bericht van: W3ird_N3rd Origineel bericht van: RVP Origineel bericht van: IJsselstation Ik heb het zelfde mailtje gehad. Denk dat alle abbonees het mailtje wel hebben gehad. Waarom denk je dat ? Omdat ik hem ook heb gehad. Wie niet? Vreemd, ik niet. Heb je wel een nieuwe smartcard gehad? Welk pakket heb je? Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches
RVP Geplaatst: 9 juli 2009 Geplaatst: 9 juli 2009 Origineel bericht van: W3ird_N3rd Heb je wel een nieuwe smartcard gehad? Welk pakket heb je? Basis met Seca 3 kaart.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen