supercop1973 Geplaatst: 27 augustus 2009 Geplaatst: 27 augustus 2009 En al die mensen die in 1e instantie wel betaald hebben omdat ze dachten dat het verplicht was krijgen natuurlijk hun geld terug als ze dat willen
Gast satchmo Geplaatst: 27 augustus 2009 Geplaatst: 27 augustus 2009 supercop: lees het artikel in de metro goed: de nieuwe kaart is niet gratis. Je moet betalen en en als je niet wilt betalen heb je de mogelijkheid om kosteloos op te zeggen. wat cd doet als je niet betaald en niet opzegd is aan cd. in principe heb je een betalingsverplichting. of ze die opeisen, najagen is aan hen. gezien de opmerking van de woordvoerder in de krant dat de aktie beeeindigd is en ik niet op de fora lees dat mensen worden nagejaagd of afgesloten, denk ik dat ze besloten hebben het erbij te laten zitten.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 27 augustus 2009 Geplaatst: 27 augustus 2009 De kaart is wel gratis alleen CD wil graag geld zien. Dit is het antwoord dat ik kreeg op mijn vraag of de bijdrage al dan niet verplicht was: Origineel bericht van: Klantenservice CD Wij danken uw voor uw email. Hierbij willen wij u erop attenderen dat de bijdrage die voor de nieuwe smartcard wordt gevraagd een vrijwillige bijdrage betreft. U bent dus niet verplicht deze bijdrage over te maken. Tevens bent u niet verplicht uw abonnement op te zeggen, indien u dit niet wenst. De feiten in de brief hebben wij vermeld om de klant op de hoogte te stellen van de mogelijkheden. Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Catastrofus Geplaatst: 27 augustus 2009 Geplaatst: 27 augustus 2009 Origineel bericht van: satchmo supercop: lees het artikel in de metro goed: de nieuwe kaart is niet gratis. Je moet betalen en en als je niet wilt betalen heb je de mogelijkheid om kosteloos op te zeggen. wat cd doet als je niet betaald en niet opzegd is aan cd. in principe heb je een betalingsverplichting. of ze die opeisen, najagen is aan hen. gezien de opmerking van de woordvoerder in de krant dat de aktie beeeindigd is en ik niet op de fora lees dat mensen worden nagejaagd of afgesloten, denk ik dat ze besloten hebben het erbij te laten zitten. Onzin, je hoeft niet te betalen. Gert. 2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)
Gerard 76 Geplaatst: 27 augustus 2009 Geplaatst: 27 augustus 2009 En zo zie je maar weer... Ook de Consumentenbond weet niet waar ze't over hebben. Er wordt maar gehamerd op 't recht om op te zeggen. Maar er wordt voorbij gegaan aan 't feit dat je het beste gewoon niets kunt doen, want dan blijft alles zoals het voorheen ook was. Als de Consumentenbond zich beter in de kwestie had verdiept dan hadden ze zeker meer nadruk hierop gelegd.
Keep it Cool Geplaatst: 27 augustus 2009 Geplaatst: 27 augustus 2009 Vandaag mijn SECA 3 card ontvangen en in de brief die er bij zat staat ...OMDAT UW HUIDIGE SMARTCARD NIET GESCHIKT IS VOOR DIT SIGNAAL ONTVANGT U VAN ONS GRATIS EEN VERVANGENDE SMARTCARD .... Dus gratis en verder word er niet om geld gezeurd. Alleen jammer voor de mensen die betaald hebben, men heeft hun polici dus aangepast. Ik heb dus het basispakket tevens gaan 3 weken lang een flink aantal extra zenders open.
rosbag Geplaatst: 10 september 2009 Geplaatst: 10 september 2009 Zojuist de nieuwe SECA3 kart ontvangen . In de brief die erbij zat werd er niet gebedeld om een bijdage te leveren , ik hoef dus niet te betalen..(of moet nog komen ,je weet maar nooit) Ben sinds juli overgegaan van STB naar Basis. Kaartje in mijn Dreambox gedaan binnen 2 minuten beeld . -- Dreambox 8000-- Dreambox DM800 -- Xtrend ET10000-- All OpenPli Powered
Gast Stepdriver Geplaatst: 10 september 2009 Geplaatst: 10 september 2009 Kunnen mensen die al wel betaald hebben hun geld weer op een of andere manier terug krijgen??
Moderator ceesv Geplaatst: 10 september 2009 Moderator Geplaatst: 10 september 2009 Je kan ze altijd een brief schrijven met argumenten, waarom je je geld terug wilt ontvangen. Wie weet.... Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
gozuhr Geplaatst: 12 september 2009 Auteur Geplaatst: 12 september 2009 Helaas heb ik al betaald. Ik heb namelijk zelfs een herinnerings brief gehad over de 9,95 die ik nog moest betalen. Had geen zin in zwart beeld en dus heb ik maar betaald. Ik zal ze eens een brief schrijven, kijken wat dat oplevert. Al weet ik denk ik het antwoord al.....
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 12 september 2009 Geplaatst: 12 september 2009 Het antwoord zal wel zijn dat je daarvoor 3 maanden lang het entertainmentpakket hebt ontvangen en dat het ook zo in de brief stond. En als het goed is heb je ook 3 maanden lang extra kunnen kijken naar dat pakket. Ik vrees dat je wel iets zal vangen.... bot
RVP Geplaatst: 19 september 2009 Geplaatst: 19 september 2009 Origineel bericht van: Marco275 Wat een heisa om €10,- Betaal jij mij ook ff een tientje, niet zeuren hoor. Maar de link van jou klopt ook niet, je hoeft niet te betalen, klaar. Dat dit draadje nog niet op slot zit zeg.....
Marco275 Geplaatst: 19 september 2009 Geplaatst: 19 september 2009 Origineel bericht van: Marco275 Wat een heisa om €10,- Citaat: Betaal jij mij ook ff een tientje, niet zeuren hoor. Nee. Citaat: Maar de link van jou klopt ook niet, je hoeft niet te betalen, klaar. Euhh.. wat daar staat is het officiële antwoord van de OPTA, niet iets wat ik heb verzonnen. Citaat: Dat dit draadje nog niet op slot zit zeg..... Mee eens..
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen