Ga naar inhoud


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb een abo incl discovery enz.

Ik heb nu de 2de brief gekregen met een machtiging.

Deze ligt inmiddels alweer in de prullenbak.

Kost hun alleen maar meer geld door het versturen v/d brieven en de tijd die iemand er in steekt.

 

Gr Cb1


  • Reacties 306
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatste afbeeldingen

Gast wanderer
Geplaatst:

en straks gaat je beeld op zwart en mag je opnieuw activatiekosten + administratiekosten betalen.....er zit daar een hele afdeling met hoog opgeleidde mensen die allerlei trucjes bedenken om geld te genereren....daar kun je toch niet tegenop....

Geplaatst:
Origineel bericht van: RVP
Origineel bericht van: ref
Ik vind dat als je een Basis-pakket hebt, waar dit jaar 114 euro voor moest worden betaald, je er toch wel vanuit mag gaan dat de kosten voor het vervangen van een kaart, op eigen iniatief door CD, uit die gelden wordt betaald !


Volgens mij heb je deze draad niet goed gelezen.
Ik heb ook Basis en heb geen brief gekregen waarin stond dat ik geld moest betalen.


Ik heb die brief dus wel ontvangen, alleen het woordje "moet" staat nergens geschreven... wink
Geplaatst:
Origineel bericht van: m.boretti
Powerbooky,

ik heb de nieuwe seca 3 kaart half april gehad en nu pas de brief met machtiging. Die zal je heus ook wel ontvangen.


Die machtiging zat al bij de kaart, maar ik ook ben van mening dat zo'n kaartwissel gewoon in het abonnementsgeld verrekend hoort te zijn. Bovendien ga ik zeker geen éénmalige machtiging uitgeven aan CDS gezien de administratieve zooi bij ze. Ze sturen maar 'n acceptgiro als ze zo nodig dat tientje willen.
Gast m.boretti
Geplaatst:

Ik ben bang dat Wanderer wel eens gelijk kan krijgen. Die 9,95 is niet terecht, maar als je niet betaalt dan is de kans groot dat je beeld op zwart gaat.

Daarom heb de hulp ingeroepen van Consuwijzer, en morgen bel ik ook naar de Consumentenbond.

Geplaatst:

Er moet helemaal niets.

Ze hebben de brief dusdanig opgesteld

dat het overkomt alsof het verplicht is,

en veel mensen tuinen daarin.

Contractueel zijn we niet verplicht tot betalen.

 

Mochten ze de boel op zwart gooien dan stel je ze

dmv een aangetekende brief in gebreke

omdat zij hun deel van de contractsverplichting

naar jou toe gewoon niet nakomen.

 

Ze hebben gewoon geen poot om op te staan.


 

Gast wanderer
Geplaatst:

een hoop gedoe om 10€....

een paar keer bellen en aangetekende brieven schrijven en je bent al meer kwijt, terwijl het resultaat twijfelachtig is....

Gast philisatter
Geplaatst:
Origineel bericht van: m.boretti
Ik ben bang dat Wanderer wel eens gelijk kan krijgen. Die 9,95 is niet terecht, maar als je niet betaalt dan is de kans groot dat je beeld op zwart gaat.
Daarom heb de hulp ingeroepen van Consuwijzer, en morgen bel ik ook naar de Consumentenbond.


Ik ben benieuwd!
Geplaatst:

Citaat:
een hoop gedoe om 10€....

een paar keer bellen en aangetekende brieven schrijven en je bent al meer kwijt, terwijl het resultaat twijfelachtig is....

 

Kan me dat wel indenken dat je zo denkt.

 

Maar het gaat mij meer om een principe.

Ik krijg die kaart min of meer door mijn strot geduwd van hun kant uit.

En moet er dan zelf nog aan betalen.

 

En over 2 jaar komt er mischien wel weer een ander systeem waar kaart en box aan elkaar gekoppeld zitten.

En dan weer betalen.?? Voor zowel de kaart als ontvanger.??

 

Ik heb nog geen herrinnering binnen maar als die komt.

Ga ik toch ff bellen.

En als ze niet om willen dan missen ze niet alleen die 10 euro voor dat kaartje.

Maar dan steken ze mijn hele abbo wat ik bij hun heb maar op een plek waar de zon niet schijnt.

En zijn ze mij als klant kwijt.

 

Ik kan voor minder geld per maand hier net zo goed een 2e kabeltuner neer zetten.

En die vrije zenders die pak ik toch nog wel met de schotel.

 

 

 

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Geplaatst:
Origineel bericht van: Alventali
Citaat:
een hoop gedoe om 10€....
een paar keer bellen en aangetekende brieven schrijven en je bent al meer kwijt, terwijl het resultaat twijfelachtig is....

Maar het gaat mij meer om een principe.
Ik krijg die kaart min of meer door mijn strot geduwd van hun kant uit.
En moet er dan zelf nog aan betalen.


Inderdaad en het ergste is nog wel dat niet IEDEREEN hoeft te betalen!
Geplaatst:

Contract is contract die ik netjes betaal.

Ze mogen die kaart niet eens uitschakelen al zouden ze dat willen.

Als je een abonnement op een krant hebt en ik dou je op zondag een krant door de bus met een acceptgirokaart dat je deze krant even eenmalig betalen moet anders krijg je de andere kranten ook niet meer.

Dat klinkt wel heeeeel onlogisch.

Nee die machtiging krijgen ze van mij niet en als mijn kaart op zwart gaat dan hebben hun een probleem niet ik.

 

Gr Cb1

Gast philisatter
Geplaatst:
Origineel bericht van: supercop1973
Zijn er al seca3 kaarten op zwart gegaan bij mensen die niet betalen?


Ik denk van niet om dat afgelopen week de herinneringen ontvangen zijn..
Geplaatst:

Ik weet niet of het door het niet betalen komt maar bij mij sinds afgelopen donderdag wel alle ned kanalen zwart.

 

Hiervoor prima beeld op mijn Xtreme met X-cam.

 

Nu de kaart even in een originele ontvanger gestopt en nieuwe activatie aangevraagd en de kaart geeft aan dat hij weer geldig is tot 1-7 maar nog steeds geen beeld, ook niet op de originele philips DSX 6073/03A

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...