michaelangelo Geplaatst: 4 april 2009 Geplaatst: 4 april 2009 Ik heb sinds gister een nieuwe kaart gekocht die ik niet werkend krijg met de laatste versie image van Ronaldd en Nabiloblack. Mijn ene laatse kaart die heeft het nog keurig gedaan, maar ik snap niet waarom deze nieuwe niet pakt. Moet er nog wat geconfigureerd worden in de Cccam.cfg file? Ik vind het maar apart! [color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!
Tonskidutch Geplaatst: 4 april 2009 Geplaatst: 4 april 2009 misschien moet je even controleren in het CCcam webinterface www.ipdreambox:16001 of de entitlements zichtbaar zijn? zo niet: a)kaart verkeerd om erin gestoken b)kaart wordt niet herkend bij kan het eventueel zijn dat de kaart liever een iets hogere clockfrequentie nodig heeft te wijzigen in de CCcam.cfg (staat in /etc) #SMARTCARD CLOCK FREQUENCY: /dev/sci0 5500000 niet hoger gaan dan 6000000 anders lijdt de kaart schade sci0 is de kaartlezer beneden sci1 is de kaartlezer boven en in sommige gevallen willen de irdeto kaarten pas met #TRY ALL CHIDS : /dev/sci0 werken let op dat gaat niet zomaar floep bij de frequentie moet de dreambox herstarten bij de chids moet je wachten op een activatie signaal en / of lees deze link even door ziggo chiao Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen