Ga naar inhoud


Weer een nieuwe vorm van oplichting?


boaz

Aanbevolen berichten

0 voor een buitenlijn wordt normaal niet meegegeven naar de ontvanger.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bij mij keurig wel op alle apparatuur. Zit gewoon analoog.

De KPN nummerweergave antiek en Philips DECT geven dat keurig aan. In sommige landen hoor je het aan verschil beltoon.

Maar met instelbare melodieen niet meer.

 

Soms iemand uit nederland op antwoordapparaat die op de salomonseilanden lijkt te zitten. Dan moet je eerste nul weglaten. Hoe dit zit graag aan fabrikant en KPN vragen.

 

Moet vaak googlen om te kijken wie nou wat is. Bij buitenlandsegesprekken wordt de 1e nul vanwege max 10 cijferige displays eraf gegooit en is het daadwerkelijk St Kitts of zo.

 

Vandag werd ik verblijd met:

This is to inform your hunbleself once again and for the last time that We have by the instructions from office of Mr President Re-directed your unclaimed accrued as interest sum to Ivory Coast Cote D'Iviore for security reasons.This payment include financial transaction file of Four Million United States Dollars Only made to be release to you from Accrued Federal Treasury by the Federal Government.

 

Jullie mogen meedelen door vooraf bij mij te storten smile

 

Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...