Golfdiesel Geplaatst: 4 april 2009 Geplaatst: 4 april 2009 Met enige regelmaat zie ik hier verschillende settings lijsten voorbij komen. Wat is hier het nut van? Staan er in de settingslijst zaken die je niet voor elkaar krijgt met een simepel scan van de kanalen? Ik vraag dit gewoon uit belangstelling. Xtrend ET9500 - OpenPLi powered
knakker Geplaatst: 4 april 2009 Geplaatst: 4 april 2009 Ik zou zeggen: probeer er eens 1 en stel dan de vraag nog eens. Met name de reeds aangemaakte bouqetten zullen je erg bevallen denk ik zo. Groeten Knakker
boaz Geplaatst: 4 april 2009 Geplaatst: 4 april 2009 Enige voordeel, minder werk. Eigenlijk wel vreemd voor wat ze een hobbybox noemen. VU+ Ultimo OpenPli en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli. Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32" (en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)
Fiene56 Geplaatst: 4 april 2009 Geplaatst: 4 april 2009 Hoe je je lijst samenstelt is iedermans zaak. Voordeel is dat er al een boel werk uit handen genomen word. Wat je niet gebruikt gooi je er gewoon uit en als je de bouquetten anders gesorteerd wilt hebben, wie let je. Bij mij staan bv omdat mijn vrouw duits is alle duitse kanalen vanaf 1 en dan pas de nl zenders. VU+ Duo en 2x dreambox . -------------------------------- plus 2 ruwharige tekkels
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen