ikbennico Geplaatst: 4 april 2009 Geplaatst: 4 april 2009 Ik zag zoals verwacht de NLB versie voor de IPbox9000 r9207 op denktenk. De veranderingen van DGS r9207 zijn bekend dus alleen de veranderingen van NLB. Veel plezier Nico DGStation / Abcom CubeRevo Series NLB svn9207 v1.31 --------------------------- WEBIF login: root wachtwoord: relook Opgesteld door: Dexter Release datum: April 4. 2009 Wijzigingen: * Update - Gebruik DGStation release SVN9207 * Emu - toegevoegd - Hypercam 1.1 * Emu - toegevoegd - replace.list config voor Duitse aanbieder ondersteuning * Webif - nieuwe carddriver wisseld tussen dgstation en aangepaste driver, als er problemen zijn. * Skins - deepblue, grey en blue zijn bijgewerkt naar r9207. Je kan hem hier binnenhengelen: http://www.denktenk.com/modules/newbb/viewtopic.php?topic_id=8633&forum=60
ikbennico Geplaatst: 4 april 2009 Auteur Geplaatst: 4 april 2009 De SIF versie voor de IPbox9000 is ook al uit,alleen heb er geen veranderlijstje van kunnen vinden. Je kan hem hie vinden: http://dreambox.sifteam.eu/index.php?dir=9000HD/r9207/&file=9000-usb_update.tar.gz Suc6 ermee. Nico
bellejt Geplaatst: 5 april 2009 Geplaatst: 5 april 2009 ff afwachten of hij goed draait.Heb teveel op HDD staan en wil dat nu niet kwijtraken.Normaal geen probleem met NLB maar hoor vrij veel bugs op andere sites. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Gast Stepdriver Geplaatst: 5 april 2009 Geplaatst: 5 april 2009 Gisteravond heb ik deze versie erin gezet en bij mij staan alle files nog op de hdd. Verder nog geen problemen gezien.
bellejt Geplaatst: 5 april 2009 Geplaatst: 5 april 2009 ga toch nog ff de kat uit de boom kijken nu ik de C nl+ open heb met diablo. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
ikbennico Geplaatst: 5 april 2009 Auteur Geplaatst: 5 april 2009 Origineel bericht van: bellejt ff afwachten of hij goed draait.Heb teveel op HDD staan en wil dat nu niet kwijtraken. Of je moet HDD loskoppelen of stopt er een andere HDD in. FF naar je computerboer rennen en een sata HDD te kopen. Het hoeft geen grote te zijn zelf heb ik een 250gig en dat is voor mij meer dan zat en als ik iets wil bewaren haal ik het er toch via het netwerk naar mijn pc. Dan zet ik het wel om naar DVD of XVID.(het blijft een hobbybox) Zelf heb ik de HDD opnieuw ge-format zodat hij weer op ext2 staat die is volgens de test een stuk sneller is dan ext3. Nico
bellejt Geplaatst: 5 april 2009 Geplaatst: 5 april 2009 toch maar geflasht en alles ok voor HDD maar kan AV instellingen niet openen zonder PANIC.Ik kan dus geen av mode meer kiezen. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
bash! Geplaatst: 5 april 2009 Geplaatst: 5 april 2009 Hmm hier geen last van. Misschien toch nog even een factory reset geven? Gr, BaZ There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
bellejt Geplaatst: 5 april 2009 Geplaatst: 5 april 2009 ben ik dan niet alles kwijt ? Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
ikbennico Geplaatst: 5 april 2009 Auteur Geplaatst: 5 april 2009 Origineel bericht van: bash! Misschien toch nog even een factory reset geven? Gr, BaZ @bellejt Dat is een reset van je setting en kanaal lijsten van je box niet van je HDD zelf. Maar als je het niet vertrouwd koppel je gewoon de HDD los zodat er niets mee kan gebeuren.(blijft een hobbybox hoor) Later kan je hem gewoon weer aansluiten als alles naar je zin werkt. Nico
bash! Geplaatst: 5 april 2009 Geplaatst: 5 april 2009 Origineel bericht van: bellejt ben ik dan niet alles kwijt ? Je bent dan al je instellingen kwijt zoals je kanaallijst. Wellicht is het verstandig even een nieuwe kanaallijst te maken als hij wel goed werkt nadat je een factory reset hebt gedaan. Je kan altijd een backup maken van je belangrijkste settings door het bestand db.dat uit de mp var te kopieren naar je pc. Hier staan al je instellingen en je kanaallijst in. Je EMU settings staan op een andere plaats (var/etc, var/bin, of var/keys). Gr, baZ There is nothing wrong with having a strong opinion... if it comes with an open mind!
ikbennico Geplaatst: 5 april 2009 Auteur Geplaatst: 5 april 2009 Origineel bericht van: bash! Origineel bericht van: bellejt ben ik dan niet alles kwijt ? Wellicht is het verstandig even een nieuwe kanaallijst te maken als hij wel goed werkt nadat je een factory reset hebt gedaan. Je kan altijd een backup maken van je belangrijkste settings door het bestand db.dat uit de mp var te kopieren naar je pc. Gr, baZ Zo slim zal hij toch wel zijn of had je geen vertrouwen in onze zuiderbuur? Hij heeft de box al een behoorlijke tijd dus hij heeft al genoeg problemen gehad met die box die hij overwonnen heeft.
bellejt Geplaatst: 5 april 2009 Geplaatst: 5 april 2009 de kanaallijst laad ik nagenoeg om de 2 dagen naar PC.Zal eens experimenteren met factory rest.Denk niet dat de HDD hierdoor geformateerd wordt.Vind het wel raar dat ik dezelfde bug heb als in de vorige update van dgs (nlb).Was ook het probleem dat de AV settings niet konden aangepast worden en een PANIC gaven. Weet niet of iemand anders daar nog problemen mee heeft. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
bellejt Geplaatst: 5 april 2009 Geplaatst: 5 april 2009 Probleem opgelost.Zoals gewoonlijk een reflash moeten doen.We kennen de nukjes van de box stilaan.Wordt snel groot nu en is elke cent stilaan waard.Zker nu via diablo de hollanders open zijn.Ook snel de keyupdater eropgezet. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
bellejt Geplaatst: 5 april 2009 Geplaatst: 5 april 2009 juist de nieuwe DGS webif getest.Wat makkelijker kan er voorlopig nog zijn om opnames manueel in te geven. Groetjes,salutations,greetings. 1 x Gibertini 1,10 vast 3 sats + 1 x Triax 88 cm rotor Vu + Duo2 twin sat tuner 4 X DVB-S2 en 1 x turbo DVB-C + OpenVix + idem dual tuner and vu duo2 fallback tuner Octagon SF8008 4K Openvix (via ethernetconnectie/WIFI fallbacktuner)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen