michaelangelo Geplaatst: 5 april 2009 Geplaatst: 5 april 2009 Ik heb onlangs NabiloBlackHole image geinstalleerd op m'n receiver, maar nou kan ik CCcam niet van de server krijgen om het te installeren. Dit omdat ik momenteel geen internet thuis heb. Heeft iemand voor mij de volledige CCcam file om dit handmatig te configureren via FTP? Het gaat geloof ik om een nab.tzg bestand. Dit is het enige manier om CCcam te installeren aangzien ik m'n receiver niet langer aan m'n internet kan hangen. Of weet iemand waar ik het vandaan kan halen? Bij de Nabilo site kan ik mij niet langer aanmelden :-( Alvast bedankt. [color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!
Vmax145 Geplaatst: 5 april 2009 Geplaatst: 5 april 2009 je kan ook bij iemand de box aan het internet hangen, ben je ook klaar. gr.Vmax Toshiba 42WL67Z lcd ,DM800 openPLI ,DM500+ openPLI, kaart huh waarvoor?, Archsat DJ70 x 7 lnb's x Vantage 8-1
michaelangelo Geplaatst: 5 april 2009 Auteur Geplaatst: 5 april 2009 Is er geen site waar ik het kan downloaden of dat iemand het hier kan uploaden. Dat zou geweldig zijn! [color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!
michaelangelo Geplaatst: 5 april 2009 Auteur Geplaatst: 5 april 2009 Is niet meer nodig! Dank je! [color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!
michaelangelo Geplaatst: 5 april 2009 Auteur Geplaatst: 5 april 2009 Weet iemand hoe het kan zijn dat CCcam op de NabiloBlackHole image happeringen geeft op de Hindi kanalen? Op de overige kanalen perfect beeld. [color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen