Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik wil graag een schotel kopen voor de volgende sat's.

13 east 19,2 east 23 east en de 28 east.

nu kwam ik de multitenne tegen.

is dit een goede keus voor de dreambox 7000.

en wat is daar de gemiddelde aanschaf prijs van.

Geplaatst:

prima dish voor de dreambox, heb em zelf ook gebruikt en was er zeer tevreden over

Gast wanderer
Geplaatst:

het is multytenne

zoekt ook beter.....

Geplaatst:

Het is een prima keuze en zeker aan te raden.

Werkt ook verder perfect.

Gemiddelde aanschafprijs ligt zo rond de 120/130 euro voor een single versie.

Over de montage en instellingen ervan moet je evenverder zoeken op het forum. Alvast een tip:

1. Montage 100% waterpas doen en maximaal africhten op astra 19

Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0
Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E

Geplaatst:

ik heb hem ook sinds kort, gekocht omdat het me ideaal leek als beginner. Echter ben ik nog steeds niet tevreden over de ontvangst.

Alle tips hier op het forum heb ik gevolgd, maar het blijft een beetje een compromis heb ik het idee. Als ik hem perfect op Astra 1 heb is 28E op sommige transponders weer slecht, en als ik hem op een zwakke transponder op 28E perfect heb heb ik weer probemen met de andere satellieten.

Het is echt een mooie kleine schotel, ideaal als je weinig ruimte hebt, maar ik ga op korte termijn een schotel met losse lnb's kopen voor nog betere ontvangst.

MVG,

Jeroen

DM800 HD - OpenPLi - WD 320GB HDD - Technisat Multytenne TWIN

Geplaatst:

Ik heb de multytenne bij een kameraad in hilversum geplaatst en daarbij werkt hij zonder uitval en met goede kwaliteit. Misschien maar ff PM sturen dat je even bij hem langs kunt ofzo...

Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0
Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E

Geplaatst:

Ok thanks! Daar kom ik zeker even op terug via PM. Ik heb hem echt 100% recht hangen en volgens GorbTrack staan er geen obstakels in de weg. Ik heb ook gelezen dat je de schotel juist een beetje offset met zetten omdat hij eigenlijk optimaal voor Duitsland is. Hoe en wat weet ik verder niet.

Maargoed, we gaan een beetje offtopic, ik spreek je via PM, thanks!

MVG,

Jeroen

DM800 HD - OpenPLi - WD 320GB HDD - Technisat Multytenne TWIN

Geplaatst:

Ja hoor echt een aanrader.

Ik kom van een 88cm draaibare offset schotel en zou niet meer willen wisselen.

Ik heb geen uitval zelfs bij enorm slecht weer waar het pijpestelen regent.

Echt een aanrader.

2 x Dreambox 800HD

1 x Dreambox 800SE HD

VU Ultimo 4K

Technisat Multytenne 45 (19E,13E,23E,28E

Geplaatst:
Origineel bericht van: seije017
ik wil graag een schotel kopen voor de volgende sat's.
13 east 19,2 east 23 east en de 28 east.
nu kwam ik de multitenne tegen.
is dit een goede keus voor de dreambox 7000.
en wat is daar de gemiddelde aanschaf prijs van.

mijn mening:
vooral als dat
Citaat:
"en wat is daar de gemiddelde aanschaf prijs van"

een belangrijk portemonnaie probleem is => prestatie : kwaliteit
dan kun je ook een wokkie bij de betere satboer scoren met multifeed mount en een diseqc switch
dan ben je gegarandeerd goedkoper en toch zeker niet kwalitatief slechter geholpen.

ja als je geen ruk wilt doen/geven dan is het wel een weelde om dat quatrootje uit te richten.

chiao

ter aanvulling
de wavefield kost 40 euro + 4 lnbs a 9,5 euro + 1 diseqc switch van 17 euro + een schotelbeugel van 6 euro

Good Morning Heartache

Laura Fygi, Toots Thielemans

Geplaatst:

Heb er ook aan zitten denken om een (twin)multytenne te nemen.

Ben toch maar voor een 88 triax gegaan met 4 twin inverto lnb's en 2 switchen.Veel goedkoper(wel bij de goede winkel bestellen!)

Regen/slechtweer reserve is vele male beter,en ik hoor verhalen over volgelopen lnb houders van de multytenne...)

DM800+DM500HD Open Pli ~ Triax88 multifeed 13-19-23-28 ~ inverto twin LNB ~ EMP P.164IW switches ~ 2Tb Synology D109+4 Tb Qnap TS121

DM500 + 80 cm DIESL met Inverto 4* monoblock in Spanje.

Geplaatst:

Ik heb voor de multytenne single gekozen omdat deze in het zicht hangt op een plek waar ik geen grote wil en kan hebben hangen.

Idd is een eigen samenstelling goedkoper en bv afzonderlijke lnb's eenvoudig te vervangen.

Heb echter mijn multytenne geregistreerd en geniet nu van 3 jaar garantie. Het is gewoon een heel compleet setje die relatief eenvoudig te monteren is. Daarnaast ziet het geheel er erg fraai maar vooral klein uit.

Regenreserve klopt uiteraard, echter ik heb nog geen problemen tijdens extreem weer ervaren.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen