Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heeft iemand de nieuwe hypercam al geprobeerd? hier werkt hij in ieder geval niet. een libxmltree.so.0 probleem op de dreambox 7020

System Administrator (niet van deze site)

Geplaatst:

als je hem dan gelijk zou posten

zonder bijlage valt er weinig te proberen wink

DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs

Hemertje.Dreambox Webmaster

Sat-nerds Moderator

Plinux Member

Geplaatst:

Voor zover ik kan zien is er geen seca3 ondersteuning ?

Release 1.01

--------------

=> Major release. Now we are no more in 0.xx !

=> Fixed one deadlock case

=> Fixed one null pointer causing hypercam to crash on startup with log disabled

=> Experimental : now supporting other PPC based STB receivers running Enigma 1

=> Experimental : now supporting QBOX HD. Please read the README.QBOXHD for setup instructions

=> Experimental : now supporting IPBOX 9000. Please read the README.IPBOX for setup instructions

+-----------+

|SMARTCARD |

+-----------+

=====

ECM

=====

=> SECA 1

=> SECA 2

=> VIACCESS 1

=> VIACCESS 2.x

=> CRYPTOWORKS

=> CONAX

=> ...... 1

=> ...... 2

=> BETACRYPT

=> NDS

=> NAGRA 2 / 3

=====

EMM

=====

=> SECA 1

=> SECA 2

=> VIACCESS 1

=> VIACCESS 2.x

=> CRYPTOWORKS

=> CONAX

=> ...... 1

=> ...... 2

=> BETACRYPT

=> NDS

=> NAGRA 2 / 3

Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo

Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W

Geplaatst:

weet je ,

soms vraag ik mij af, in plaats van 20 emu's te maken, waarom bundelen teams hun krachten niet om één te maken die zoveel mogelijk aan kan?

technisch misschien moeilijk, maar in programmering bestaat volgens mij het woord "nooit" niet

want nu is het de ene maakt dit voor type x en de volgende versie werkt het niet meer met x en zo gaan we maar verder.

gewoon maar een hersenspinsel hé wink

don't schoot me eek

SatMann

Geplaatst:
Origineel bericht van: SatMann
weet je ,

soms vraag ik mij af, in plaats van 20 emu's te maken, waarom bundelen teams hun krachten niet om één te maken die zoveel mogelijk aan kan?

technisch misschien moeilijk, maar in programmering bestaat volgens mij het woord "nooit" niet

want nu is het de ene maakt dit voor type x en de volgende versie werkt het niet meer met x en zo gaan we maar verder.

gewoon maar een hersenspinsel hé wink

don't schoot me eek

SatMann

Vervang "emu" door "auto" en dan kom je vanzelf op het antwoord.
Geplaatst:
Origineel bericht van: SatMann

Omdat het een wedstrijdje is om de geilste emu te bakken. Als je je krachten bundelt heb je ook meteen niemand meer om mee te wedijveren. Nou heb je besloten clubjes waar je bij kunt horen en dat is natuurlijk allemaal reuze spannend.

Zelfde geldt voor dreambox images: Waarom is er een PLI, Gemini, Nabilo, Newnigma en nog veel meer die zo'n beetje allemaal hetzelfde doen?
Geplaatst:

Milo,

al goed en wel,

maar dat die "gesloten" clubjes er dan wel voor zorgen dat "hun emu" ook werken op verschillende images en toestellen en niet zomaar op "een voorkeur".

dan mogen er zoveel clubjes zijn als mogelijk, maar toch een beetje ondersteuning en de vrij keuze van toestel laten zou niet misstaan.

maar goed, wie ben ik hé confused

SatMann

Geplaatst:

Ik heb op mijn DB7020 deze emu geladen. Mijn TNTsat kaart doet het meteen, echter de nieuwe SRGkaart uit Zwitserland niet. Het is in ieder geval goed nieuws voor die mensen die een alternatief willen voor die troep van Strong die je bij de kaart moet kopen...

Het is hoogstwaarschijnlijk dat er binnenkort iets onwaarschijnlijks gaat gebeuren.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen