Satlux Geplaatst: 5 april 2009 Geplaatst: 5 april 2009 Oude provider eruit, HET NET erin... Ik wacht al 4 dagen op een sync puls van HET NET. modem is oke , getest bij een andere HET NET gebruiker. Aangesloten precies volgens de gebruiksaanwijzing Klantenservice weet het ook niet meer. Zegt dat een storing in een schakelkast tussen HET NET en mijn huis de oorzaak is. Wat nu te doen. Moet ik wachten tot ze het wiel opnieuw uitvinden... HET NET "Ik maak er melding van, we sturen een monteur" oke, wanneer dan ? HET NET "geen idee" Maar ik heb helemaal geen internet en telefoon meer. Mijn vrouw is invalide en heeft een alarmsysteem om haar nek. Dat werkt ook niet meer dus. Het Net : We hebben geen spoed dienst voor particulieren Wat nu ? ik kook van woede... Heb nu zo'n dongle maar dat is ook een keer op. Topfield 7700 Hsci , Philips 2212 Echostar ap700 , Jaeger 99 G Triax 78cm , Triax 64cm
theparasol Geplaatst: 5 april 2009 Geplaatst: 5 april 2009 Als het goed is heeft KPN nu een ticket van Hetnet ontvangen. De grappenmaker die in de centrale de stekkers moest omwisselen heeft zijn werk niet goed gedaan. Het is afwachten totdat de groene mannetjes hun werk in de telefooncentrale gecorrigeerd hebben!
Satlux Geplaatst: 5 april 2009 Auteur Geplaatst: 5 april 2009 oke, das positief Als ik het goed begrijp is het een kwestie van dagen ? Topfield 7700 Hsci , Philips 2212 Echostar ap700 , Jaeger 99 G Triax 78cm , Triax 64cm
Gast wanderer Geplaatst: 5 april 2009 Geplaatst: 5 april 2009 Origineel bericht van: Satlux Als ik het goed begrijp is het een kwestie van dagen ? dat weet alleen KPN....
Ome Merde Geplaatst: 6 april 2009 Geplaatst: 6 april 2009 zal mij niets verbazen als het DSL signaal op het 2e aderpaar is aangesloten. dat heb ik al meerdere keren meegemaakt. afhankelijk van je eigen handigheid zou je dit kunnen testen. het is Het Net (Niet) en KPN he, een dodelijke combinatie merDe deze ruimte is te huur
Satlux Geplaatst: 6 april 2009 Auteur Geplaatst: 6 april 2009 hoe bestaat het , Merde werk je soms zelf voor de Koninklijke Paardel@lleN ? Vandaag weer gebeld met het 0900 nr. inmiddels al 55 min a .45 cent. inderdaad, "Meneer, probeert U het andere aderpaar eens" Ik weer de telefoon neergelegd en ander aderpaar geprobeerd. Helemaal NIETS,niks,nichts,Njente.... WEER gebeld en nu uit mijn slof geschoten. Morgenochtend 0.800 uur een KPN monteur anders stop je het abo maar in je,, Juist, die komt er dus aan morgen ochtend. HE HE, tjonge tjonge.... Topfield 7700 Hsci , Philips 2212 Echostar ap700 , Jaeger 99 G Triax 78cm , Triax 64cm
Satlux Geplaatst: 7 april 2009 Auteur Geplaatst: 7 april 2009 O8.00 uur monteur is geweest. Er lag een kabeltje los in de "centrale" Ze hadden me vergeten.... Daarom had ik geen signaal.. Nu weer wel. Wat een toestand, maar hij werkt weer.. Topfield 7700 Hsci , Philips 2212 Echostar ap700 , Jaeger 99 G Triax 78cm , Triax 64cm
Ome Merde Geplaatst: 7 april 2009 Geplaatst: 7 april 2009 Merde werk je soms zelf voor de Koninklijke Paardel@lleN ? spuug, alsjeblieft niet zeg. toch typerend, onlangs een Het Net migratie naar Telfort doorgevoerd, zelfde lulverhaal (kabeltje los in de centrale). tjongejonge, en jij asocieerd me met dat volk, je wordt bedankt merDe deze ruimte is te huur
Satlux Geplaatst: 7 april 2009 Auteur Geplaatst: 7 april 2009 @Merde excuses, Maar omdat je tip verdacht veel leek op die van KPN... Topfield 7700 Hsci , Philips 2212 Echostar ap700 , Jaeger 99 G Triax 78cm , Triax 64cm
Ome Merde Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 voor KPN moet je bij Theo en Paraplots zijn lol, merDe deze ruimte is te huur
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen