Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik wil mijn nieuwe aanwinst(deltastar 120) zijn lak weer ophalen,ziet er dof uit welke middel(poets middel) kan ik er voor gebruiken.

ik weet dat er commadant nr4 een hele goede is,maar die haalt dacht ik iets van de oude lak weg,is er geen andere middel die de de oude lak weer laat glimmen, zonder een laagje van de lak af te halen?

"We ride together, we die together. Bad boys for life."

Geplaatst:

ik heb geen idee maar ik zou het eens met middeltjes proberen die je voor je autolak gebruikt, was,cleaner, etc etc.

Geplaatst:

Als je denkt dat deze schotel moet glanzen dan denk je verkeerd. Hij mag niet glanzen i.v.m. warmte zeg maar hitte van de zonnestralen op de lnb.

Als je zegt de lak is verweerd gebruik gewoon commandant.

Geplaatst:

nou ja glimmen,dat ook weer niet,bedoelde meer dat de schotel er uit te laten zien,zo als die uit de fabriek/winkel kwam.

en glimmen hoeft echt niet hoor het is geen auto,tast commandant de lak niet aan?zit er dan geen speciale lak laag/bescherlaag op de schotel? die je er dan eventueel er af poetst?

commandant nr4 had ik ook in mijn gedachten,maar dacht laat ik maar voor de zekerheid vragen

"We ride together, we die together. Bad boys for life."

Geplaatst:

Ik heb mijn schotel ook eens met commandant gepoetst en dat gaat goed hoor. Op een schotel zit geen speciale lak voor reflectie de weerkaatsing gebeurt door de schotel zelf. Anders is het als je een polyester schotel moet bewerken daar zit op of in het polyester een heel fijn maaswerk dat zorgt voor de weerkaatsing.

Gast Drs. IJzerbout
Geplaatst:

Een goede schotelfabrikant gebruikt lak die de gereflekteerde warmte straling difuus maakt. Daardoor wordt vermeden dat de LNC smelt als de zon precies achter de satelliet staat die in het brandpunt ontvangen wordt. Dat komt per jaar op bepaalde dagen voor.

Bij "made in China" bouwmarkt rotzooi hoef je hier geen rekening mee te houden.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen