Gast IMBean Geplaatst: 6 april 2009 Geplaatst: 6 april 2009 Ik heb twee dreamboxen (dm8000 en dm 800) en originele C+ kaartje en SKY kaartje. De sky zit in de ene en de c+ in de andere. Ik gebruik Cccam om de kaartjes te sharen. Ik heb de zoekfunctie gebruikt en gezocht op cccam.prio want volgens mij kun je daar aangeven dat eerst de locale kaart gebruikt moet worden en dan pas de share. De zoekfunctie geeft tweehonderd hits en gaat feitelijk maar een paar weken terug daardoor. Ik neem aan dat dit al talloze keren is behandeld maar heeft iemand toevallig een link naar een sat4all thread waar dit is behandeld? Of mij een voorbeeld cccam.prio mailen zou ik helemaal perfect vinden! Bedankt voor jullie moeite.
mobieltje Geplaatst: 6 april 2009 Geplaatst: 6 april 2009 Origineel bericht van: IMBean Ik heb de zoekfunctie gebruikt en gezocht op cccam.prio want volgens mij kun je daar aangeven dat eerst de locale kaart gebruikt moet worden en dan pas de share. De zoekfunctie geeft tweehonderd hits en gaat feitelijk maar een paar weken terug daardoor. Ik neem aan dat dit al talloze keren is behandeld maar heeft iemand toevallig een link naar een sat4all thread waar dit is behandeld? Of mij een voorbeeld cccam.prio mailen zou ik helemaal perfect vinden! Bedankt voor jullie moeite. Kijk eens naar de CCcam.cfg (Onderaan de file, kaart keuze in versie CCcam 2.10) De Prio file wordt niet meer gebruikt. Grts.
Neptunus Geplaatst: 6 april 2009 Geplaatst: 6 april 2009 waarmee openen en bewerken jullie de config file? Kladblok geeft een onoverzichtelijk geheel. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
hemertje Geplaatst: 6 april 2009 Geplaatst: 6 april 2009 Origineel bericht van: Neptunus waarmee openen en bewerken jullie de config file? Kladblok geeft een onoverzichtelijk geheel. - gedit onder linux - notepad++ onder windhoos DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Tonskidutch Geplaatst: 6 april 2009 Geplaatst: 6 april 2009 Origineel bericht van: Neptunus waarmee openen en bewerken jullie de config file? Kladblok geeft een onoverzichtelijk geheel. - Kwrite onder linux - DCC onder windhoos chiao auw auw mobieltje wat schrijf je daar? MoonDial Pat Metheny
sjumpie Geplaatst: 7 april 2009 Geplaatst: 7 april 2009 cooktop onder windhoos werkt ook goed gr sjumpie
Kowalski Geplaatst: 7 april 2009 Geplaatst: 7 april 2009 Origineel bericht van: Neptunus waarmee openen en bewerken jullie de config file? Kladblok geeft een onoverzichtelijk geheel. UltraEdit-32 Vu+ DUO 4K (OpenPLi), Visiosat 13.0/19.2/23.5/28.2°E
Erik Slagter Geplaatst: 7 april 2009 Geplaatst: 7 april 2009 vi, werkt tenminste ook gewoon als je telnet naar de doos. DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org
Neptunus Geplaatst: 7 april 2009 Geplaatst: 7 april 2009 Iedereen bedankt, ik wist niet dat je met DCC ook config bestanden kunt zien en wijzigen, dat is de kortste weg! Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen