dreamlover8000 Geplaatst: 6 april 2009 Geplaatst: 6 april 2009 dhcp blijft in display staan. na 20 a 30 keer proberen eindelijk ipadres in display. menu voor te flashen verschijnt zeer snel. zodra ik nfi inlaadt en druk op flash duurt 5 minuten (time-out). meerdere malen geprobeerd. steeds time-out problemen. Nu heb ik dus ook nog een router op zolder liggen dus deze geprobeerd, krijg van de dhcp server helemaal geen ip-adres. terwijl dhcp aanstaat in router. fout ligt dus aan de dreambox. gemini versie 4.0 fp versie 1.01. boot Netwerk elco aanpassing in verleden uitgevoerd. zou het daar mee te maken hebben. Kan gewoon kopieren via ftp van hdd dreambox naar pc. Wie weet een oplossing?
NL1PDV Geplaatst: 6 april 2009 Geplaatst: 6 april 2009 En via rs232 ??? M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
dreamlover8000 Geplaatst: 6 april 2009 Auteur Geplaatst: 6 april 2009 laptop heeft geen serieel. flashen via lan moet toch gaan
NL1PDV Geplaatst: 6 april 2009 Geplaatst: 6 april 2009 Nee idd laptop heeft geen serieel , maar ik heb een convertor usb-serieel.. Maar idd zou moeten via lan , maar als dat niet wil dus serieel.. M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
Tonskidutch Geplaatst: 6 april 2009 Geplaatst: 6 april 2009 ga der effe vanuit dat dus het oude image er nog steeds op staat kun je een factory reset doen? via menu en dan na eerste reboot opnieuw shutdown en een ***stop*** initieren? wat is dan de dhcp status? chiao Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
NL1PDV Geplaatst: 6 april 2009 Geplaatst: 6 april 2009 factory reset is een heel mooi iets perfecto. ja dat zou ik eens proberen ja .. zo niet ja dan misschien de optie nog die ik zeg ?? M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5
RS2000 Geplaatst: 7 april 2009 Geplaatst: 7 april 2009 Heb je er een CF kaart inzitten?, haal die er eerst eens uit, gaf bij mij ook die time-out problemen bij het flashen.
dreamlover8000 Geplaatst: 7 april 2009 Auteur Geplaatst: 7 april 2009 pc geleent van de buurman met seriele aansluiting. flashen is nu gelukt.heb nu gemini 4.60 erop gezet. netwerkproblemen niet opgelost. maximale data-transfer is 56KB/s. aanpassing elco is drie jaar geleden gebeurd was toen ruimschoots 4000kb. Elco's spontaan defekt gegaan? kan ik dat optisch zien aan elco?
RS2000 Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 Als ze bol staan zijn ze zeker defect of elco's ook defect kunnen zijn zonder dat je het ziet weet ik niet, capaciteitsverlies zullen ze vast wel last van hebben na een paar jaar maar of dat zoveel verschil uitmaakt weet ik niet, lijkt mij haast van niet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen