petty Geplaatst: 6 april 2009 Geplaatst: 6 april 2009 Origineel bericht van: schalke hmmm... ik gebruik inderdaad geen netwerkkabel. dus je bedoelt netwerkkabel tussen dm8000 en router aansluiten en het dan opnieuw proberen? Inderdaad. Dan moet het werken. Veel succes, ik hoor het resultaat wel Zeg nooit nooit
Tonskidutch Geplaatst: 6 april 2009 Geplaatst: 6 april 2009 ja als in je netwerk een andere dan de standaard dhcp range gebruikt dan krijg je geen ip adres welke range heeft je pc en/of router? > pc (windows) start button uitvoeren cmd ingeven in dos venster ipconfig /all ingeven chiao Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
Tonskidutch Geplaatst: 6 april 2009 Geplaatst: 6 april 2009 Origineel bericht van: petty Nog een aanvulling: De STOP-methode krijgt alleen maar een ip-adres via een netwerkkabel en NIET via wireless. Is dat je probleem? juist Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
Gerard 76 Geplaatst: 6 april 2009 Geplaatst: 6 april 2009 STOP methode werkt ook door de power knop vooraan even ingedrukt te houden tot de box in deep standby gaat. Wanneer de box uit is,druk je de onderste toets in, ingedrukt houden,en dan zet je de box gewoon aan met de power knop. Ook zo krijg je de STOP methode ervoor. Als je moeilijk met je handen achter je box kunt komen is dit wel handig. Hoef je 'm niet naar voren te halen.
Tonskidutch Geplaatst: 6 april 2009 Geplaatst: 6 april 2009 Gerard 76, ik neem aan dat je me niet persoonlijk wilde onderwijzen in het flashen van een enigma2 doos met de *** stop *** boot methode. ik kan hem droomend met kater en slechte adem uitvoeren het ging over het verkijgen van een IP adres middels DHCP TIJDENS die *** stop *** boot procedure en dat is met wireless lan natuurlijk niet mogelijk daar het wireless gewoon niet tijdig kan worden opgeroepen enkel de LAN ethernetkabel is via de ifup tijdig paraat. chiao Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
schalke Geplaatst: 7 april 2009 Auteur Geplaatst: 7 april 2009 Het is gelukt! Hiervoor mijn dank ! Is het nu mogelijk om de CCcam te installeren? Hoe moet dit?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen