Gast Sathunt84 Geplaatst: 1 juni 2009 Geplaatst: 1 juni 2009 Citaat: Betreffende Nilesat kan ik het eerste dus niet beamen, in ieder geval niet m.b.t. de verticale transponders. De opmerking m.b.t. MBC evenmin, want Nilesat houdt bij mij dit signaal het langste vast (60%) en is 's avonds weer als eerste terug. Daarna BADR. Die laatste heeft gezien mijn draaibare opsteling wel mijn voorkeur, want die ligt het dichtst bij de Astra's. Ik krijg hier het idee dat je doet alsof Badr lastiger is... helemaal neit die ontving ik altijd als eerste al, de Nilesat totaal niet en ook de fotos van de footprints laten zien dat de Nile sat 101 / 102 met zn sterkte meer in N-Afrika ligt dan in de Zee of europa erboven. Nilesat houd bij jou het signaal van MBC het langste vast?????, ik weet niet wat je bedoeld maar ik houd het signaal van de MBC hier de HELE DAG vast... niks speciaals ofzo, terwijl ik me van de Nilesat wel kan voorstellen dat het af en toe aan het weer ligt, Met de Badr word ik hier totaal Niet beinvloed door het weer dat ik signaal verlies, de heledag MBC beschikbaar.. Gelukkiggg De Badr is ook net wat wijder, waarom ontvang ik anders het één wel maar het andere niet of nauwlijks.. wel moet ik beamen dat sinds ong. een half jaar geleden de arabsat moeilijker is geworden maar zeker niet zo lastig als de Nilesat die blijft een stap moeilijker althans op mijn locatie met mijn schotel., en mijn Lnb zie ik er niet vooraan om problemen op nilesat te geven maar dankzij een andere topic(hier boven) heb ik wel neiging om meerdere MTI types naast mekaar te gaan testen. Uit mijn ervaring blijft de Blueline tot nu toe de beste ten opzichte van de Highline of de Invacom 0,3 Maar de oudere MTI Blueline is nu nogal lastig te vinden in nederland..
Eduard07 Geplaatst: 1 juni 2009 Geplaatst: 1 juni 2009 [quote=Sathunt84 Ik krijg hier het idee dat je doet alsof Badr lastiger is... helemaal neit die ontving ik altijd als eerste al, de Nilesat totaal niet en ook de fotos van de footprints laten zien dat de Nile sat 101 / 102 met zn sterkte meer in N-Afrika ligt dan in de Zee of europa erboven. Nilesat houd bij jou het signaal van MBC het langste vast?????, ik weet niet wat je bedoeld maar ik houd het signaal van de MBC hier de HELE DAG vast... niks speciaals ofzo, terwijl ik me van de Nilesat wel kan voorstellen dat het af en toe aan het weer ligt, Met de Badr word ik hier totaal Niet beinvloed door het weer dat ik signaal verlies, de heledag MBC beschikbaar.. Gelukkiggg De Badr is ook net wat wijder, waarom ontvang ik anders het één wel maar het andere niet of nauwlijks.. wel moet ik beamen dat sinds ong. een half jaar geleden de arabsat moeilijker is geworden maar zeker niet zo lastig als de Nilesat die blijft een stap moeilijker althans op mijn locatie met mijn schotel., en mijn Lnb zie ik er niet vooraan om problemen op nilesat te geven maar dankzij een andere topic(hier boven) heb ik wel neiging om meerdere MTI types naast mekaar te gaan testen. Uit mijn ervaring blijft de Blueline tot nu toe de beste ten opzichte van de Highline of de Invacom 0,3 Maar de oudere MTI Blueline is nu nogal lastig te vinden in nederland.. Ik denk dat de geografische ligging er toch toe doet. Ik zit wel zo'n 200 km noordelijker dan jij. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen