hobsat Geplaatst: 7 april 2009 Geplaatst: 7 april 2009 Je moet er wat voor over hebben om hogerop te komen GREETZZ.HOBSAT -------------------- oost west, mij best. Xtrend ET8000 3x DVB-C
omanski Geplaatst: 7 april 2009 Geplaatst: 7 april 2009 Maar ze blijft :Der wel mooi slank bij !! Groetuhhh...Omanski. -------------------- CubeRevo 9000HD-twin, Topfield 5000pvr, Aston dual & X-cam Premium Philips DSX 7072(2x), DSX 7071, Funke 99cm, Polarmount met Actuator,Invacom Lnb.
alejandro Geplaatst: 7 april 2009 Geplaatst: 7 april 2009 Ze kan beter de linker pakken, dan heeft ze minder weerstand doordat ze naar beneden gaat Vastberaden, geen arrogantie!
rudie1956 Geplaatst: 7 april 2009 Geplaatst: 7 april 2009 Een doorzettertje he,ik mag dat wel. Grt Rudie Rebox 9000. Logitech Harmony 900.
looney2 Geplaatst: 7 april 2009 Geplaatst: 7 april 2009 Ik had `r allang van die roltrap af gepleurd. Stront eigenwijs en niets bij geleerd. Altijd tegen de stroom in. Daar heb ik een hekel an, lekker blond of niet. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
tritium Geplaatst: 7 april 2009 Geplaatst: 7 april 2009 Origineel bericht van: looney2 Ik had `r allang van die roltrap af gepleurd. Stront eigenwijs en niets bij geleerd. Altijd tegen de stroom in. Daar heb ik een hekel an, lekker blond of niet. als het een vent was geweest, zal dat zeer waarscheinlijk ook gebeurd zijn...
Con Geplaatst: 7 april 2009 Geplaatst: 7 april 2009 Ze heeft in ieder geval meer conditie dan ik heb. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Fatfreddy Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 Origineel bericht van: looney2 Ik had `r allang van die roltrap af gepleurd. Stront eigenwijs en niets bij geleerd. Altijd tegen de stroom in. Daar heb ik een hekel an, lekker blond of niet. Ik vraag mij af als het dit mokkel was die die roltrap had genomen je haar dan ook van de roltrap zou pleuren.
looney2 Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 Origineel bericht van: Fatfreddy Origineel bericht van: looney2 Ik had `r allang van die roltrap af gepleurd. Stront eigenwijs en niets bij geleerd. Altijd tegen de stroom in. Daar heb ik een hekel an, lekker blond of niet. Ik vraag mij af als het dit mokkel was die die roltrap had genomen je haar dan ook van de roltrap zou pleuren. NEE!!NEE!!! NEE!!! Ik zou dan denk ik,als eerste weer boven aan de roltrap zijn. HALLO [deze text leest u alleen als u een illigale versie van windows heeft]
Tonskidutch Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 Fatfreddy, vindt je moeder dat okee, die spatel daar aanleggen en dan aan het barbeque vlees? A Forest The Cure
grunnsat Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 We weten nu in ieder geval dat die barbecue goed gebruikt wordt.
Con Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 Origineel bericht van: grunnsat We weten nu in ieder geval dat die barbecue goed gebruikt wordt. Dat valt nog maar te betwijfelen, veel meer vlees dan "in de toekomst" gebakken; - borst - hangbuik - zwembandjes zie ik niet in de omgeving. HG CC Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Johan45 Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 De kokkin eet alles lekker zelf op. Vult u rustig aan !!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen