Sunny Sat Geplaatst: 7 april 2009 Geplaatst: 7 april 2009 Beste Satters, probleempje. Ik ben vandaag op mijn vakantiebestemming toegekomen, alles uitgeladen alles aangesloten inclusief mijn onmisbare Dreamboxje (500DM)wat denk je..... afstandbediening vergeten..... :-( Ik heb nu de dreambox rechtstreeks op mijn laptop aangesloten, maar het lukt niet om bv via dreamstream verbinding te krijgen met mijn dreambox. Iemand sugesties?? Alvast bedankt. GroetjesSunny Sat
TheMystery Geplaatst: 7 april 2009 Geplaatst: 7 april 2009 Als je handmatig op je laptop en op je dream een ip insteld moet je er gewon opkomen. VU+ Duo, ET9200, XP1000, PLI
Sunny Sat Geplaatst: 7 april 2009 Auteur Geplaatst: 7 april 2009 daar ligt het probleem.... geen toegang tot dream. Geen afstandbediening. GroetjesSunny Sat
TheMystery Geplaatst: 7 april 2009 Geplaatst: 7 april 2009 Klopt wordt moeilijk om een ip in te stellen zonder afstandsbediening. En serieel verbinden via hyperterminal om een ip in te stellen zal ook wel lastig worden. Anders ergens een universele afstandsbedieing op de kop tikken VU+ Duo, ET9200, XP1000, PLI
Sunny Sat Geplaatst: 7 april 2009 Auteur Geplaatst: 7 april 2009 Iemand die toevallig weet waar in de buurt van Coo (Malmedy) zo een afstandbediening krijgen kan? GroetjesSunny Sat
Gast Sjaaky Geplaatst: 7 april 2009 Geplaatst: 7 april 2009 Als je dreambox een vast ip heeft, maar je die vergeten bent, dan moet je even de hele reeks proberen . Staat je dreambox ingesteld op dhcp? Dan kun je een dhcpserver installeren op je laptop. Heb je een utp cross cable tussen de laptop en de dreambox? Of is de hardware zo recent dat het ook met een straight cable werkt?
Spacerpower Geplaatst: 7 april 2009 Geplaatst: 7 april 2009 Draai DCC ff laat m het ip zoeken en klaar VU+Ultimo 4K
Sunny Sat Geplaatst: 10 april 2009 Auteur Geplaatst: 10 april 2009 Thnx iedereen, heb maar een nieuwe remote gekocht. :-) GroetjesSunny Sat
Tonskidutch Geplaatst: 10 april 2009 Geplaatst: 10 april 2009 altijd handig zo'n tweede, als de vrouw in woede de andere tegen de muur geflikkert heeft chiao Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
Henksat Geplaatst: 10 april 2009 Geplaatst: 10 april 2009 Origineel bericht van: Tonskidutch altijd handig zo'n tweede, als de vrouw in woede de andere tegen de muur geflikkert heeft chiao Dan gaat ze er toch gewoon achteraan neem ik aan? Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB Member of the PLi team
metoo Geplaatst: 10 april 2009 Geplaatst: 10 april 2009 nee , ze is mij te zwaar, daar wil ik mijn rug niet aan wagen ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen