martin52 Geplaatst: 7 april 2009 Geplaatst: 7 april 2009 Een aantal weken geleden heeft hier iemand eens gepost hoe de optimale instellingen in de autoresolution plugin eruit zouden moeten zien. Ik kan het helaas niet meer terugvinden. Kan dit nog eens geplaatst worden?
Gerard 76 Geplaatst: 7 april 2009 Geplaatst: 7 april 2009 Wat hier het beste werkt is SDi naar 576p SDp naar 576p HDi default HDp 720p Ik werk met een HD ready TV. Misschien heeft een Full HD andere settings nodig.
Littlesat Geplaatst: 7 april 2009 Geplaatst: 7 april 2009 Waar staat je default dan op ingesteld? 720p?? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gerard 76 Geplaatst: 7 april 2009 Geplaatst: 7 april 2009 Als ik HD interlaced op default laat staan wordt 1080i als 1080i weergegeven. Dat komt denk ik doordat mijn box default op 1080i staat, maar de autoresolution plugin "sorteert" alle resoluties nu. Ik wil alle HD materiaal onveranderd naar de TV sturen. 720P als 720P en 1080i als 1080i. SD zet ik allemaal op 576p Dat ziet er hier het beste uit. Bij de 576i optie lijkt de skin iets te trillen bij elke keer als je scrollt of zapt.
Satlook Geplaatst: 7 april 2009 Geplaatst: 7 april 2009 @Gerard 76, Bedankt voor je instellingen , daar knapt het hier enorm van op Waar moet ik de: " deinterlacer mode " op zetten? hij staat nu uit. Verder staat bij audio/video instellingen " " 4:3 materiaal weergeven als" > alleen scalen " Display > 16:9 content as " > alleen scalen Of kan ik die beter ook anders zetten? DM8000 HD - Newnigma VU+ duo - PLI Triple dragon - PICmod cronbear1 image Echostar 7000 viaccess Gregorian 120 & 90 cm Visiosat bisat
Littlesat Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 @gerard 76, Heb je er dan een HD skin in staan? Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Gerard 76 Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 Ja,de Dtv HD skin (zoiets in ieder geval) Deze skin is een variant op de Kerni-HD skin. Hieronder een screenshot van deze skin. (let niet op de slechte resolutie van het screenshot)
Gerard 76 Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 Origineel bericht van: Satlook Waar moet ik de: " deinterlacer mode " op zetten? hij staat nu uit. Verder staat bij audio/video instellingen " " 4:3 materiaal weergeven als" > alleen scalen " Display > 16:9 content as " > alleen scalen Of kan ik die beter ook anders zetten? 4:3 materiaal staat hier ook op scalen. Alle andere instellingen heb ik gelaten voor wat het was.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen