Littlesat Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 Dat geld als je als nieuwe abonnee gebruik maakt van het smartpack. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Johan45 Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 En eerst schreef je dat het alleen voor het HD pakket was. Toen dat het alleen voor abonnementen met bruikleen apparatuur was. Het lijstje wordt zo vanzelf wel steeds langer tot dat we uiteindelijk alle reguliere abonnementen hebben gehad. Vult u rustig aan !!!
Littlesat Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 Het lijstje is in ieder geval wel al ingekort met het Entertainmentpakket en Themapakket. Laten we dan eerst het lijstje compleet maken... Bruikleen -> 2 jaar SetTop -> 1 jaar Basis -> 1 jaar Familie -> 1 jaar Entertainment -> 1 jaar Top -> 1 jaar Eredivisie Live -> ? Thema pakket -> 1 jaar Recreatie -> 2 jaar Combi -> 1 jaar Film1/Sport1 -> 1 jaar HD -> Zoals hier eerder gemeld 2 jaar? We passen het wel aan als er iets vergeten is of niet juist is... Want inderdaad overzichterlijk is het niet wat CDS nu doet(!) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Johan45 Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 Origineel bericht van: Littlesat Het lijstje is in ieder geval wel al ingekort met het Entertainmentpakket en Themapakket. Laten we dan eerst het lijstje compleet maken... Bruikleen -> 2 jaar SetTop -> 1 jaar Basis -> 1 jaar Familie -> 1 jaar Entertainment -> 1 jaar Top -> 1 jaar Eredivisie Live -> ? Thema pakket -> 1 jaar Recreatie -> 2 jaar Combi -> 1 jaar Film1/Sport1 -> 1 jaar HD -> Zoals hier eerder gemeld 2 jaar? We passen het wel aan als er iets vergeten is of niet juist is... Want inderdaad overzichterlijk is het niet wat CDS nu doet(!) Van dit lijstje zijn alleen de Bruikleen, Recratie en HD juist. De rest moet ook twee jaar zijn. dan ziet het er zo uit. Bruikleen -> 2 jaar SetTop -> 2 jaar Basis -> 2 jaar Familie -> 2 jaar Entertainment -> 2 jaar Top -> 2 jaar Eredivisie Live -> 2 jaar Thema pakket -> 2 jaar Recreatie -> 2 jaar Combi -> 2 jaar Film1/Sport1 -> 2 jaar HD -> Zoals hier eerder gemeld 2 jaar? Vult u rustig aan !!!
Littlesat Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 Dat is niet waar Johan. Zie opmerking entertainmentpakket eerder(!) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Satwatcher Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 In principe heeft Johan45 wel gelijk. In de Algemene Voorwaarden staat namelijk als standaardduur voor een overeenkomst 24 maanden genoemd. De uitzondering is alleen als er iets anders bij het abonnement, een upgrade of overstap is aangegeven. Dat jou lijstje dan op dit moment de waarheid is dat geloof ik op je woord. Echter dat kan vanavond, vannacht, morgen, over een week of op welk ander tijdstip gewoon veranderd worden waardoor weer terug wordt gevallen op de standaardduur van een overeenkomst zoals in de Algemene Voorwaarden staat aangegeven. Satwatcher ---------------------------------------
Johan45 Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 Dat is nog oud brief papier dat eerst opgemaakt moet worden. Kan ook zijn dat je CanalDigitaal nu wakker hebt gemaakt en de tekst naar aanleiding van jouw bericht gaat aanpassen. Vult u rustig aan !!!
Johan45 Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 Ja Sjaak, moeilijk te geloven hé. Waarom plaats je jouw brief met voorwaarden niet even in een bijlage. Kunnen we de tekst over een tijdje nog eens vergelijken met de te verwachten nieuwe tekst. Vult u rustig aan !!!
Ventura Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 Misschien is het verstandig om morgen telefonisch contact op te nemen met canal digitaal. Om een toelichting of betere uitleg te gegeven over de contract wijziging van 1 jaar naar 2 jaar.
Littlesat Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 CDS heeft op een ander forum die hier niet genoemd mag worden al lang antwoord op gegeven. Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Ron Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 Hier mag alleen de naam van dat forum niet genoemd worden. Daar mag je niets schrijven waarmee je eventueel CanalDigitaal zou kunnen "bezeren". Geen woord over een Dreambox of andere linux receivers, want die zijn schijnbaar "illegaal" en vooral geen nagatieve klanken over CDS. Ik denk dat ons censuur beleid dus wat "kleuriger" is. Ik kan dus geen enkele reden bedenken waarom onze leden dat forum zouden willen bezoeken. Daar hoor je alleen wat CanalDigitaal wil dat je hoort. Hier hoor je dat alles, plus zoveel meer:-)) Ron
Alfons Verbiest Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 Ron, Ik kom met veel plezier op dit (jouw) forum en ik kom met veel plezier op het forum van Sa.... eehhh, op dat forum. Als men zich gewoon aan de (gedrags)regels houdt op beiden forums heb je helemaal geen probleem. En wat jij allemaal zegt over CDS op dat forum zijn jouw woorden. Ik ervaar dit anders. Maar als jij om een of andere reden een probleem met ze heb (zo klinkt het tenminste) is dat niet mijn probleem. Nogmaals: ik vindt beide forums prima en ze kunnen in mijn ogen uitstekend naast elkaar bestaan.
Johan45 Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 Origineel bericht van: Littlesat CDS heeft op een ander forum die hier niet genoemd mag worden al lang antwoord op gegeven. Jok jij nu niet een klein beetje.? CDS werkt echt niet in het paasweekend. Vult u rustig aan !!!
Littlesat Geplaatst: 13 april 2009 Geplaatst: 13 april 2009 Dan zou ik daar eens lezen... ;-) Binnenkort is bijna alles in MPEG4 bij CanalDigitaal... je SD ontvanger kan dus in de Kliko
Neptunus Geplaatst: 14 april 2009 Geplaatst: 14 april 2009 Hoe dan ook: het is weer eens lekker duidelijk, er moet bij CDS echt eens een keer een communicatie deskundige/strateeg worden aangenomen! Op "dat andere forum" moesten de twee CDS schrijvers over dit onderwerp eerst nog eens met de directie in overleg waarmee hun rol op het forum behoorlijk wordt beperkt. Er is zoveel te winnen met goede communicatie. Dreambox 8000 & VU+ Duo Synology DS201 NASITV van KPN + digitenne LG55B6V Oled TV
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen