Ga naar inhoud

[Satelliet] Uitfasering Irdeto-2 op komst bij CDS

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Maar hoelang geeft CDS al aan dat Irdeto er op een dag uitgaat???

Dan lijkt het me toch logisch dat je dan,

aangezien ze dat al jaren terug bekendmaakten,

geen Irdeto apparatuur meer aanschaft?

Tenzij je het al had natuurlijk...

Maar ook dan is het spul al een jaar of 7 oud dacht ik.

Dan kan CDS deze bezitters best een net aanbod doen

mt een nieuwe MPEG4 ontvanger,(da's de toekomst voorlopig :D )

waardoor ze de dagwaarde van hun apparatuur vergoed krijgen.

• Reacties 39
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

@ Littlesat Ik zal me eens gaan oriënteren over de Dreambox. Is totaal onbekend terrein voor mij. Wel veel van gehoord :-)

Ciao, Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Geplaatst:
Origineel bericht van: Gerard 76
waardoor ze de dagwaarde van hun apparatuur vergoed krijgen.

Kijk... dat is dus een discussiepunt... wat is de "dagwaarde". In de handel xzal de dagwaarde heel erg laag zijn, voor de tevrden bezitter is die "dagwaarde" niet in geld uit te drukken.... nee , nu heeft hij een receiver die volledig voldoet aan zijn eisen, met dat rot beetje korting wat je zal krijgen op een nieuwe ontvanger kan je niet kijken,want je zal er zelf weer geld bij moeten betalen.

ze doen maar, Op de Duitse zenders kan je toch wel alles bekijken wat er te zien is, en daar hoef je dus helemaal niet om de paar jaar een nieuwe receiver voor te kopen. Ik hoop alleen dat mensen zich niet te gemakkelijk zullen laten overhalen om maar weer iets anders te gaan kopen.

- VU+ Ultimo 4K met 1x DVB-S2 FBC Twin + 1x DVB-C/T2 Dual tuner met VTI icm 2x een CityCom 2000 CCA850 voor Thor 1W en Astra 19.2Ost

Missachtet wird, was es umsonst gibt  (Else Pannek)

Geplaatst:

Ik weet wel waarom er mensen zijn die niet van irdito2 af willen.

Ten eertste het werkt perfect en is het onzin om een nieuwe ontvanger aan te schaffen

ten tweede :} als ze zo een fijn kaartje hebben als ik ,waar ALLES op open is en dat terwijl maar voor het settop pakket betaald wordt

vergis je niet volgens mij ben ik niet de enige

Voor mij mag irdito dus nog jaren blijven

greetz aztek

Geplaatst:

Was het niet zo dat Irdeto2 kijkers gewoon gratis een Seca2/3-kaartje kunnen krijgen? Dan is het grootste probleem toch opgelost? Of zijn de Irdeto-kijkers allemaal kijkers met een hele oude ontvanger?

Geplaatst:

Denk dat mijn oude nokia via mijn cardserver wel seca3 aan kan, waarschijnlijk kan de kaart niet direct in de nokia.

Dus ik maak me niet zo veel zorgen, ik zie wel wat er gaat gebeuren.

Rekordc

Easyvdr based VDR 1.7.29 server met als clients S100 & Kreatel vip 1710 / 1960 en hopelijk snel een Raspberry Pi

Geplaatst:
Origineel bericht van: _Bartje_
Ik denk dat er enkele mensen niet blij zijn aangezien irdeto makkelijk te share is en dat maar afwachten is met seca3.
Allemaal binnenshuis natuurlijk.

Seca3 is prima binnenshuis te sharen. Buitenshuis weet ik domweg niet en vind ik ook foute praktijk.

DM8000 + VU+Ultimo + GSO op Wavefrontier PLI Core Member www.openpli.org

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen