Gast duca Geplaatst: 7 april 2009 Geplaatst: 7 april 2009 Hoi,jongens vraag heb pas een triax tds 88 met een mti blue line 0.7 gekocht voor mijn dreambox 7000s en stab hh 120,maar heb nog een lps0.3 liggen ,ik moet nog alles monteren wat raad jullie mijn aan mti of de lps te gebruiken,graag jullie reacties. Gr:duca
Wielleke. Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 Origineel bericht van: duca Hoi,jongens vraag heb pas een triax tds 88 met een mti blue line 0.7 gekocht voor mijn dreambox 7000s en stab hh 120,maar heb nog een lps0.3 liggen ,ik moet nog alles monteren wat raad jullie mijn aan mti of de lps te gebruiken,graag jullie reacties. Gr:duca ------------------------------------------------------------------ Hoi Duca, wat belemmerdt je om gewoon bijde uit te proberen, om daarna degene die het beste resultaat leverd te gebruiken. Gr. Wiel. Door kennis delen, wordt men wijzer. Dreamb720-Gibertini-125-MTI AP82-XT2N twin FTE DiMo 120+ Diseqc mot. Philips HD ontvanger twin Duo lnb Triax 80 cm Kathrein . Signaalmeter en Inp.reflectometer
Gast duca Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 Origineel bericht van: Wielleke. Origineel bericht van: duca Hoi,jongens vraag heb pas een triax tds 88 met een mti blue line 0.7 gekocht voor mijn dreambox 7000s en stab hh 120,maar heb nog een lps0.3 liggen ,ik moet nog alles monteren wat raad jullie mijn aan mti of de lps te gebruiken,graag jullie reacties. Gr:duca ------------------------------------------------------------------ Hoi Duca, wat belemmerdt je om gewoon bijde uit te proberen, om daarna degene die het beste resultaat leverd te gebruiken. Gr. Wiel. wiel bedankt voor het antwoord,maar dat was niet het antwoord die ik had gehoopt,misschien zijn er mensen die de lnb's hebben gebruikt of getest. Gr:duca
clemens2 Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 ik heb ze eens nagemeten en vond de mti beter dan de alps. Maar dit soort vragen valt vaak in een niet te volgen verschil van mening. Dus gewoon monteren welke je het mooist vind of het beste gevoel bij hebt. sab ultimate hd 88cm schotel (2 keer zelfde installatie) samsung dvbt
Gast duca Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 Origineel bericht van: clemens2 ik heb ze eens nagemeten en vond de mti beter dan de alps. Maar dit soort vragen valt vaak in een niet te volgen verschil van mening. Dus gewoon monteren welke je het mooist vind of het beste gevoel bij hebt. Ok nog een vraag dan ,welk is het gevoeligst de Mti 0.7 of de Alps 0.3. alvast bedankt:duca
Wielleke. Geplaatst: 10 april 2009 Geplaatst: 10 april 2009 Origineel bericht van: duca Origineel bericht van: clemens2 ik heb ze eens nagemeten en vond de mti beter dan de alps. Maar dit soort vragen valt vaak in een niet te volgen verschil van mening. Dus gewoon monteren welke je het mooist vind of het beste gevoel bij hebt. Ok nog een vraag dan ,welk is het gevoeligst de Mti 0.7 of de Alps 0.3. alvast bedankt:duca --------------------------------------------------------------- Hoi Duca, dat is dus de rede waarom ik dat eerste antwoord gaf. ga er niet van uit dat de opgegeven waarde dus, mti 07. of alps 0,3.is, maar test zelf bijde LNB uit, dan weet je exact wat bij jou schotel het best presteerd. Het is n.l. goed mogelijk dat de LNB die het op jou schotel het beste doed, het op 'n andere schotel slechter presteerd. Gr. Wiel. Door kennis delen, wordt men wijzer. Dreamb720-Gibertini-125-MTI AP82-XT2N twin FTE DiMo 120+ Diseqc mot. Philips HD ontvanger twin Duo lnb Triax 80 cm Kathrein . Signaalmeter en Inp.reflectometer
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen