michaelangelo Geplaatst: 7 april 2009 Geplaatst: 7 april 2009 Waarom werkt ziggo eigenlijk met twee kaarten in verschillende gebieden? Is het niet mogelijk om op de een of andere manier een Blauwe casema kaart alsnog werkend te krijgen in voormalige @home gebied?? [color:"purlple"] I just can’t live without my Dreambox 7025 and 8000 HD. What an invention!
ArChie Geplaatst: 7 april 2009 Geplaatst: 7 april 2009 Ziggo/Casema gebruikt een ander CA_ID, namelijk 1538 (= 0x0602), dan Ziggo/Multikabel en Ziggo/@Home die als CA_ID 1540 (= 0x0604) gebruiken. Een blauwe Ziggo/Casema smartcard is om die reden niet in Ziggo/@Home gebied te gebruiken.
grotegok Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 en andersom wel, dus 0604 kaarten in het 0602 gebied
ArChie Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 Origineel bericht van: grotegok en andersom wel, dus 0604 kaarten in het 0602 gebied Hangt er vanaf waar je woont. Een Ziggo/Casema klant met een Ziggo/Multikabel of Ziggo/@Home smartcard gaan ze niet registreren in het Ziggo/Multikabel Irdeto 2 Conditional Access System (CAS). Omgekeerd wordt een Ziggo/Multikabel klant ook niet in het Ziggo/Casema Irdeto 2 CAS geregistreerd. Gaat een Ziggo/Casema klant echter op bezoek bij een Ziggo/Multikabel klant (of omgekeerd) en neemt zijn eigen smartcard mee, dan zal die smartcard ook in dat gebied werken. Dat geldt echter weer niet voor Ziggo/@Home klanten die hun smartcard meenemen naar Ziggo/Casema of Ziggo/Multikabel gebied en omgekeerd omdat de digitale TV netwerken van Ziggo/Casema/Multikabel en Ziggo/@Home niet gekoppeld zijn.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen