JaNuZz Geplaatst: 29 april 2009 Geplaatst: 29 april 2009 http://audioconverter.heartware.dk/Tutorial/ hier staat alles uitgelegt, ik gebruikte deze vaak om hd films met dts om te zetten naar ac3 daarna kon ik ze meestal wel afspelen op mijn dreambox 800 . als je source en destination dezelfde file kiest dan converteert ie gewoon de audio in dezelfde mkv en krijg je ook niet meerdere (of dubbele )bestanden .
Pedro4 Geplaatst: 29 april 2009 Auteur Geplaatst: 29 april 2009 Hoi JanuZz, Mijn zoon zei gisteren dat ik dit programma moest gaan gebruiken. Bedankt voor de limk. Ik hoop dat mijn probleem nu zo goed als opgelost is. Ik laat nog wel weten of dit goed gaat zodat andere gasten hier ook wat aan hebben. Alvast bedankt. Prettige dagen. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Pedro4 Geplaatst: 2 mei 2009 Auteur Geplaatst: 2 mei 2009 Hoi JanuZz en andere gasten. Het is gelukt. Ik heb de MKV films met dts audio omgezet met het programma audioconverter naar MLV met ac3 audio. Ik heb nu 3 films gedaan en ze spelen prima af met de DM8000. Geweldig. Maar hoe kan ik nu de nederlandse ondertiteling selecteren? Kan ik dat in audioconverter selecteren?? Of kan dit anders??? Help !!! DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Pedro4 Geplaatst: 3 mei 2009 Auteur Geplaatst: 3 mei 2009 Hallo, Ook de ondertitels heb ik er nu bij. Zie ook mijn andere bericht. Als je een mkv bestand met ac3 audio hebt dan speelt hij prima af met de DM8000. Tijdens het afspelen op menu drukken. Dan ondertitels kiezen en dan nederlands inschakelen. Dan heb je een prima film met ondertitels in het Nederlands. Groetjes en succes voor de overige gasten. DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
hemertje Geplaatst: 3 mei 2009 Geplaatst: 3 mei 2009 je kunt al gelijk switchen tussen ondertitels door op de TXT knop herhaaldelijk te drukken... de Menu knop mag je dus overslaan! DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Pedro4 Geplaatst: 3 mei 2009 Auteur Geplaatst: 3 mei 2009 hoi, Dat had ik al getest maar dat werkt bij mij niet. Ik moet het echt via het menu doen maar dat is geen probleem. Ik ben blij dat het nu werkt. Ik ben er lang mee bezig geweest. Alleen de letters van de ondertiteling zijn wat groot. Weet iemand toevallig of ik dit kan wijzigen? DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb Daarkendemeelachen !!!!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen