bongo Geplaatst: 7 april 2009 Geplaatst: 7 april 2009 nog nooby met de satpc kaarten welke moet in de htpc komen graag jullie advies draai mediaportal op vista 32 alles doet het alleen heb nog geen satkaart erin. enigste eis is dat je ook de hdzenders kunnen weergeven. gr. b 50 plasma,wii,xbox360 htpc mediaportal,ferguson 200hd
Psychosammie Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 Dan zou ik bij MediaPortal sites kijken naar ondersteunde kaarten. Want daar gaat het vaak mis. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
bongo Geplaatst: 8 april 2009 Auteur Geplaatst: 8 april 2009 zat zelf te denken aan een technotrend s2 1600 kaart zal wel even checken op de forums van de mediportal bedankt 50 plasma,wii,xbox360 htpc mediaportal,ferguson 200hd
Psychosammie Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 Ik lees veel lovende berichten over de FloppyDTV kaart. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Mister Bean Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 Ik gebruik een Floppy DTV s2. Niet de goedkoopste kaart, maar werkt absoluut probleemloos. Ik draai ook MediaPortal 1.0 op mijn HTPC.
bongo Geplaatst: 9 april 2009 Auteur Geplaatst: 9 april 2009 floppy dtv kaart hoe installeer je die deze komt niet in een pci slot of niet? 50 plasma,wii,xbox360 htpc mediaportal,ferguson 200hd
Gast pieler Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 De floppydtv & firedtv zijn in principe identiek waarbij de floppydtv de interne versie is en in pci / pci-e slot past ( niet voor de aansluiting maar alleen om hem in een kast te plaatsen ). Beide worden aangesloten via firewire. De firedtv ( externe versie ) word standaard geleverd met een afstandsbediening die bij de floppydtv niet zit en in een los kitje geleverd kan worden voor inbouw in een 3,5 inch floppy drive slot.
despijker Geplaatst: 9 april 2009 Geplaatst: 9 april 2009 Hier ook een floppy dtv-S2 kaart in de PC. werkt echt probleemloos. Een aanrader, maar niet de goedkoopste idd. Wie heeft er ervaring met goed werkende budgetkaart (S2) en mediaportal? Wil er namelijk een bijkopen, maar heb met AcamD/MDapi geen CI meer nodig voor mn canaaldigitaal kaartje.
Niels Wagenaar Geplaatst: 10 april 2009 Geplaatst: 10 april 2009 Ik heb zelf diverse programma's geprobeerd met mijn Hauppauge NOVA-HD-S2. De combinatie Mediaportal, MDAPI en diverse plugins waren tot een jaar terug niet echt stabiel. De enige programma's waar ik over te spreken was, waren DVB Viewer Pro en GBPVR. Alleen indertijd waren er geen mogelijkheden voor het gebruik van CCcam, mijn reden om andere alternatieven te gebruiken (in mijn geval dus VDR). Tegenwoordig schijnt de MDAPIFilter een stuk beter te zijn en zijn er minder problemen met crashende TVServer services. Een tijdje terug (voor de aanwezigheid van emubox, emudrag en/of Flysoftcccam plugins) heb ik dit nog getest. Toen bleek de stabiliteit inderdaad veel beter te zijn. Mvg, Niels Wagenaar Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD. Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.
bongo Geplaatst: 12 april 2009 Auteur Geplaatst: 12 april 2009 werkt er ook al een plugin met mgcam? zie alleen cccam langs komen. 50 plasma,wii,xbox360 htpc mediaportal,ferguson 200hd
Niels Wagenaar Geplaatst: 12 april 2009 Geplaatst: 12 april 2009 De vdr-sc plugin heeft standaard ondersteuning voor onder andere newcamd connecties. MGCAMD maakt namelijk gebruik van newcamd en vdr-sc ondersteund deze. Zo wie zo, ook ACAMD (die gebruik maakt van vdr-sc sources geloof ik) heeft hier ook ondersteuning voor. Zat mogelijkheden dus. Mvg, Niels Wagenaar Woonkamer : Xubuntu 8.04 met VDR 1.7.4 en WinTV NOVA-HD-S2 icm Reel Extension HD. Slaapkamer : Een MediaMVP icm de vompserver v0.30 VDR plugin.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen