swelgje Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 gisteren zat ik tv te kijken en plotseling ging mijn db800 uit. hij begon opnieuw opte starten maar halverwege de boot ging de db uit en ging het rode lampje knipperen.na een paar minutjes heb ik de stekker eruit gehaald en opnieuw ingeplugt. maar steeds halverwege de boot uitval en het rode lichtje weer knipperen. het enige wat ik qua beeld heb is het opstartbeeld van pli. Weet iemand wat er aan de hand is want ik kom er niet meer uit. vast bedankt roel
Simean Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 Het ziet er naar uit dat je best eens opnieuw een image erin zet. Dreambox DM800HD met de laatste Nabilo Visiosat Big Bisat - Astra 28.2E / Astra 23.5E / Astra 19.2E / Hotbird 13E / Eurobird 9E / Sirius 4.8E / Thor 0.8W / AB3 5W
swelgje Geplaatst: 8 april 2009 Auteur Geplaatst: 8 april 2009 ook had ik twee weken geleden dat mijn tv de hdmi kabel ineens niet meer accepteerde.Dat vondt ik ook zo vreemd. Heb hem dus nu eerst maar met scart aangesloten misschien is dat met een nieuw image ook verholpen. Zijn er ook nog aanraders qua images? groetjes en vast bedankt Roel
Tonskidutch Geplaatst: 8 april 2009 Geplaatst: 8 april 2009 als Pli al niet stabiel genoeg zou zijn dan weet ik het ook niet. maar met andere woorden, dat is vast niet de reden voor een dergelijke uitval (crash kijk eens op je hdd naar de crashlog, indien aanwezig) of je hebt iets niet goed staan (netwerk en of cam configuratie) of je dreambox wordt gewoon weg te heet door slechte opstelling of je hebt nog niet de additieve updates en patches geinstalleerd (met nieuwe drivers etc) of je hebt veel te veel onzin geinstalleerd (zoals elke plugin die maar te vinden is) en daarmee een geheugen probleem gecreeerd andere zaken zou men enkel na meer gegevens kunnen wegen en dus raadgeven. en vergeet ook niet dat electronica ook storingsgevoelig kan zijn (het woord zegt het al) door invloeden van buiten af -stroom piek in je leidingen -dect telefoon -water in de coax aan je schotel (kortsluiting dus) -een rare router die allerlei foute pulsjes stuurt alle andere kwestie zou enkel spekulaas zijn. chiao Les Djinns (Trentemoeller Remix) Djuma Soundsystems
swelgje Geplaatst: 8 april 2009 Auteur Geplaatst: 8 april 2009 ik heb de db maar afgeplugt en met dreamup opnieuw geflasht. daarna deed alles het weer dikke prima. hij pakte zelfs mijn hdmi aansluiting weer. bedankt voor jullie support roel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen